Életjel

Sajnos mostanában nagyon elhanyagoltam a blogot, ennek több oka is van. Az egyik az, hogy jelentkeztem egy négy hetes munkára, amire fel is vettek, és amit itthonról, gépről kell végezni. Mire végzek az aznapi melóval, már nincs lelkierőm nekifogni posztot gyártani sajnos.
Mindemellett az egyetem is beerősített, jövő héten öt, vizsgának is felfogható zh vár rám, amelyektől már előre rettegek. Szóval elég kaotikusak mostanában a napjaim, ha meg pihenésre kerül sor, inkább olvasok, vagy kimozdulok, vagy csak kattintgatok a neten.
Remélhetőleg május közepére túl leszek a dolgaim nagy részén, és az írási kedvem is visszatér, és újabb posztokkal örvendeztetlek meg titeket.

Megjegyzések

  1. Kedves Nita!
    Sűrű akkor a napirended. Én is mindig el vagyok havazva a bejegyzéseimmel. :-) Várom az újabb irományaidat, és jó munkát!
    F.

    VálaszTörlés
  2. Kitartás és sok sikert a vizsgákhoz!! :))

    VálaszTörlés
  3. Nagy kalappal a zh-khoz, és én is csak azt tudom mondani drága, hogy kitartást, május közepe már mindjárt itt van :-) Addig is küldöm a sok pozitív energiát!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, drága, az energia nagyon jól jön. :) Sok puszi neked érte cserébe. :*

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy 2023-as évzárás

A nagy 2022-es évzárás

J. J. Abrams - Doug Dorst: S.