Things I Love Thursday #2

Kicsit megkésve bár, de azért hozom a csütörtöki kedvenceket.

A Nemzeti Színház csillárja
  • Végre sikerült idén először eljutni jógára, a hátam hálás volt érte.
  • A hétvégét a hideg miatt itthon töltöttem, hogy nehogy lebetegedjek. Sikerült végre igazán kipihennem magam.
  • Voltam a Nemzeti Színházban, az Apám ablakában című darabot néztük meg. Az utána való közönségtalálkozót Grecsó Krisztián vezette, és újra megállapítottam, hogy Szabó Balázst élvezet hallgatni, ahogy beszél.
  • Egy jó kis koktélozás egy rég látott barátnővel. Ráadásul megkésett karácsonyi ajándékot is kaptam!
  • Csütörtök reggel jó volt kilépni a friss hóba.
  • Vettem zumbabérletet, amivel motiválom magam arra, hogy rendszeresen eljárjak.
Nálatok mik voltak a legjobb dolgok?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy 2023-as évzárás

Lois Lowry: Az emlékek őre

J. J. Abrams - Doug Dorst: S.