Napsütötte július

Ha július, akkor meleg, Balaton, olvasás, szülinapozás. Szerencsére idén ezek mind meg is tudtak valósulni a hónapban.



A beszerzéseket nem vittem túlzásba, mindössze két könyv került hozzám. A Normális emberekre egyszercsak rákívántam, ezért a Book24-en nagyon jó áron az e-könyv verziójával együtt beszereztem. Karin Tidbeck novelláskötetét pedig Moskát Anita és Veres Attila ajánlja, így nem volt kérdés, hogy ennek a vékonyka és csodaszép borítójú kötetnek a polcomon a helye.

Bár számra nem olvastam sokat ebben a hónapban, én mégis elégedett vagyok, mert a három elolvasott könyvem közel 1500 oldalt tesz ki. Elena Ferrantétől az Aki megszökik és aki marad hozta a szokásos színvonalat szerencsére. Frances Mayes-től a Napsütötte Toszkána bár nem tökéletes, de mégis egy kicsit visszarepültem vele Toszkánába, és a hangulatot, valamint a tájleírásokat, az ételeket nagyon élveztem. A hónap csúcsa pedig egyértelműen Adrian Tchaikovsky-tól Az idő gyermekei, ami szerintem az év végi toplistámba is bekerült. Valamint folyamatban van Jenny Hantól A fiúknak, akiket valaha szerettem olvasása, és lehet amúgy még ma be is fogom fejezni, mert nagyon könnyed és gyorsan olvasható regényről van szó. Pont jó így a 32 fokban.



A július általában nem bővelkedik könyves eseményekben, én magam is csak a már megszokott sci-fi sörözésen és a Budapesti Molyklub ülésén vettem részt. De volt két utazásom is, ahol sikerült nagyon jól kikapcsolódni és sokat olvasni. Az egyik hely, ahol jártam egy barátnőméknél, Nagyszékely volt, és egyszerűen imádok arra visszagondolni, ahogy a csodálatos kertre nézve ültem a fonott bútoron a teraszon, és a Napsütötte Toszkánát olvastam. A másik hely pedig a Balaton volt, ahol a szülinapomat töltöttem, oda pedig Tchaikovsky pókjai jöttek velem.

Augusztusban egyelőre nem tervezek könyvet venni, de hát mint tudjuk, a könyvmoly bármikor rá tud kívánni valamire. De nem is baj, mert annyi klassz megjelenést jelentettek már be őszre, hogy jobb, ha az ember tartalékol rá egy kicsit. :) 

Megjegyzések

  1. Elképzelem, ahogy ballagsz lefelé a partra és komótosan döcögnek utánad az óriási pókok.:DD
    Az ősz valószínűleg durva lesz, bár én még csak az Ordasholdat és a Csokoládé negyedik részét láttam, ami nagyon érdekel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért ez én inkább nem képzelem el. :DDD
      Meg jön Atwoodtól a Testamentumok októberben, arra nagyon kíváncsi leszek.

      Törlés
  2. Huh, szép darab könyveket olvastál! Örülök, hogy jó választásnak bizonyultak. :)
    Az hogy nem tervezel venni, még nem jelent semmit. ;))) De tényleg lehet azért, hogy őszre izgibbek jönnek még.
    Karin Tidbecket én is fogok olvasni, várom! :)
    Teljen jól az augusztusod is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, végre neki merek esni a monstrumoknak. :) Az Irha és bőr is 600 oldal, de eddig nagyon szeretem.
      Igaz. :D Bár most van motiváció is, cipőre meg nyaralásra kell a pénz. :))
      Nagyon kíváncsi leszek, mit fogsz szólni hozzá, én tegnap elolvastam egy fél nap alatt, még agyalok rajta.
      Köszönöm, neked is. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy 2023-as évzárás

Lois Lowry: Az emlékek őre

J. J. Abrams - Doug Dorst: S.