Októberi zárás

Az időjárás alapján lazán írhattam volna azt is, hogy áprilisi zárás, de ragaszkodjunk azért a naptárhoz.



Nem vittem októberben túlzásba a könyvbeszerzést, mindössze három szépség került hozzám. Az Éjszárny recenziós példány az Agave Könyvektől, az Isten gépeinek megvan a korábbi kiadása, de kellett az új, és a CDFűben tartott könyvbemutatójára is elmentem. Végül a Mondoconon hirtelen felindulásból még Lokit is hazahoztam, sajnos csak képregény formájában.

Az október eléggé sűrű hónapra sikerült, így olvasásra megint nem jutott túl sok idő. Befejeztem Katherine Ardentől A medve és a csalogányt, amiről nemsokára jön a cikkem az Ekultúrára. Marlen Haushofertől A fal a hónap egyik kedvenc olvasmánya volt, szerettem esténként az Alpokban keringeni a főhősnőnkkel. Anne Frank naplóját 14 éves koromban olvastam, most pedig sorra kerítettem a belőle készült képregényt. Anne-t most már egy kissé elviselhetetlen kamasznak tartom, de még mindig megrendítő a sors, ami neki és a családjának jutott. A Lokit még a beszerzés napján elolvastam, érdekes volt Thor szemszöge helyett egy kicsit az ő sorsába belelátni. Folyamatban van még Brandon Hackett-től a Xeno olvasása is, ami egy remek regény, remélem nemsokára sikerül annyi időt szánnom rá, hogy befejezhessem.

Aki ismer személyesen vagy követi a blogomat, az már tudhatja, hogy eléggé intenzív szociális életet élek, szeretek jönni-menni, mindenféle kulturális programokon részt venni. Az ősz tökéletes időszak erre, már nem csorog minden lépésnél rólam az izzadtság, és jobbnál jobb programok érik egymást Budapesten. Elég sok könyves eseményen vettem most részt, Brandon Hackett könyvbemutatóján, a Margó Fesztiválon, egy, a Leányrablás Budapestenhez köthető kultúrsétán és a Cosmopolitan Blogger Dayen is volt egy előadás a 12 hónap, 12 könyv kihívásról. Ezek mellett életemben először eljutottam Mondoconra is, valamint jót kirándultam a Királyréten is.



Novemberben annyi klassz megjelenés várható, hogy mindenki bőven megtöltheti a még szabad könyvespolcait. Én igyekszem visszafogni magam, csak három előrendelésem van, utána már a karácsonyra gyúrok. :) Ráadásul rögtön a hónap elején utazom is, a hosszú hétvégét a Tátrában töltöm, alig várom, hogy egy pár napig csodálatos hegyek és erdők vegyenek körbe. Az oda-vissza vonatútra pedig természetesen nem indulok el könyv nélkül. 

A többiek októberi áprilisa:
Nikkincs
Amadea
Pupilla
Dóri
Heloise
Sister

Megjegyzések

  1. Szuper programokon vettél részt, és tök jó könyveket is szereztél be melléjük. Én is azért szeretem az őszt, mert egymást érik a jó programok, és nem kell a napon aszalódni. Jó volt a Cosmo Blogger Dayen együtt nyomultunk, és legalább 1 könyves program belefért a sok influencer téma mellé. Remélem jövőre már több jut :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem a november is ilyen lesz. :)
      Jövőre majd téged hallgatunk, ahogy előadsz. :D

      Törlés
  2. Jó hónapot zárhatsz, megint jó programokat válogattál össze magadnak :) Remélem a jövő évi Cosmón együtt nyomulunk, sőt most a Mondocon is elkezdett érdekelni :D
    A falról írsz majd? Eddig bizonytalan voltam, hogy kell-e nekem, de most érdekelni kezdett engem is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is remélem, hogy jövőre összejön mindkét program együtt. :)
      Igen, szeretnék írni róla. Amúgy szerintem tetszene neked. :)

      Törlés
  3. Majd nézem, mit írsz A medve és a csalogányról, nem tudom eldönteni, tetszene-e.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nemsokára az Ekulton megjelenik róla az írásom, egyébként szívesen kölcsönadom.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy 2023-as évzárás

A nagy 2022-es évzárás

J. J. Abrams - Doug Dorst: S.