Zárjuk le az augusztust!

Furcsa egy hónap volt az augusztus minden szempontból. A nagy meleg sok mindenre rányomta a bélyegét, ez az olvasásaimon is látszik.



Beszerzések terén egy könyvnél megálltam, N. K. Jeminsintől a Megkövült égbolt érkezett hozzám előrendelésként. Még Az obeliszkkaput is el kell olvasnom, de úgy tervezem, egymást után fogom a két könyvet olvasni, hogy ne legyen időm felejteni.

Ami az olvasásokat illeti, nagyon megérződött az, hogy a lakásban rendszeresen este is 30 fok körüli hőmérséklet volt, így nagyon fajsúlyos kötetekhez nem is éreztem magamban erőt. Így is azért összegyűlt nyolc olvasmány, ami szép szám, még ha nem is hosszú művekről beszélünk. Elolvastam Tisza Kata két művét is: A legjobb hely a városban te vagy versei egészen megfogtak, az Akik nem sírnak rendesen viszont valahogy nem tudott hozzám férkőzni. Elolvastam négy Sin City képregényt is, és rájöttem, hogy egészen be tudott szippantani a világa. Egy kis vidulásként elolvastam Marabu egyik Dodós-könyvét, azt hiszem az első részt is le kell majd vadásznom belőle. Végül pedig Andy Weirtől a The Egg című nyúlfarknyi novellát is sorra kerítettem végre. Szegény Az essexi kígyót meg már július óta gyűröm, remélem szeptemberben sikerül már befejezni.

Azzal kezdtem, hogy furcsa egy hónap volt az augusztus, de azt is mondhatnám, hogy furcsa volt számomra az egész nyár. Nem azt mondom, hogy ez feltétlenül rossz, mert azt is el kell fogadni, hogy az ember életében nem minden úgy történik, ahogy eltervezi. Olyan változások jöttek be az életembe, amire nem számítottam, és még most a hónap végén is történtek olyan dolgok, ami miatt az ősz megint teljesen más lesz, és máshogy kell számolnom vele. De hogy valami pozitívumot emeljek ki, voltam Szlovákiában egy kastélytúrán, ahol nagyon szép helyeket ismerhettem meg, amiről korábban nem is nagyon hallottam.

A bajmóci vár

Szeptemberben újra beindul az élet a könyvpiacon, szóval várhatóan már több könyv fog azért hozzám kerülni. De én inkább az olvasást szeretném, ha visszaállna a regényekkel az életembe, mert pár a képregényeket is nagyon élvezem, jó lenne megint elmerülni egy hosszabb történetbe. Nemsokára vár rám megint egy hosszabb külföldi kiruccanás, ezúttal Svédországba veszem az irányt. A többit meg majd meglátjuk, most azt hiszem hagyom, hogy egy kicsit az élet úgy alakítsa magát, ahogyan kell.

A többiek is zárják az augusztust és a nyarat:
Amadea
Dóri
Sister
Heloise
Pupilla
Nikkincs

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy 2023-as évzárás

Lois Lowry: Az emlékek őre

J. J. Abrams - Doug Dorst: S.