Februári zsákmánylás

Nem gondoltam volna, hogy mikor ezt a bejegyzést írom majd nektek február végén, kint lassan már egy napja fog szakadni a hó. Valahol reméltem, hogy a tél vége már kegyes lesz hozzánk, de még várnunk kell egy ideig az igazi tavaszra.

Az új polclakók
Februárban két könyvet szereztem be összesen. Dan Browntól az Eredet előrendelés volt, az író összes könyvét olvastam eddig, és bár nem mindegyiket szerettem, a legutóbbi Infernóval jóban voltunk, így ennek is adok egy esélyt. Főleg, hogy Barcelonában és Budapesten is játszódik. A másik könyv pedig a Sötétség című horrorantológia. Horrort nem igazán szoktam olvasni, így különösen kíváncsi vagyok, milyenek is lesznek ezek a novellák.

Ami az olvasási tempómat illeti, az jelentősen megcsappant a januárihoz képest. Mindössze három képregényt olvastam el, valamint két könyv is folyamatban van. A Spawn sorozaton még gondolkodom, folytassam-e, mert bár az alapsztori és a rajzolása nagyon tetszik, de valahogy a második kötetben számomra már túlságosan csapongó volt a történet. Batman viszont bármikor jöhet, a Hush szíve sem okozott szerencsére csalódást. Emellett olvasom A halál angyalát is, ami tetszik, csak eléggé hosszú meg belemerülős szöveg. Pál Feri atyától pedig A magány és összetartozásba kezdtem bele, vannak benne érdekes gondolatok.

A február mozgalmas hónapra sikerült, ezért is volt, hogy jóval kevesebbet olvastam. Voltam két pszichológiai előadáson, színházban, több bulin is részt vettem, ráadásul ha úgy vesszük, triplán farsangoltam is. Először a mohácsi busójárásra utaztam el, ami hatalmas élmény volt, sokkal nagyobb buli, mint gondoltam volna. Utána az Anna and the Barbies koncertjén vettem részt, ahol olyan arcfestést kaptunk, ami csak UV-fényben látszott. Harmadszorra pedig egy farsangi házibuliban voltam, ahol is egy szép csipkeruhába és egy fekete maszkba öltöztem, ami eléggé eltér a hétköznapi kinézetemtől, ezért különösen élveztem.

Ilyen jóképű fiatalemberekkel találkoztam :D

A március is nagyon izgalmas hónapnak ígérkezik, megyek sci-fi témájú kocsmakvízre, Művészetek Palotájába, Utazómajom előadásra és ami a legizgalmasabb, hogy végre elérkezik az év első hosszabb utazása, vár ránk Toszkána. :) Alig várom, hogy Firenze utcáin barangoljak, hogy az olasz ételeket egyem és hogy lássam ismét a tengert. Remélem azért az olvasásra is sikerül több időt fordítani, de bevallom, azt szeretem, ha zajlik az élet.


Megjegyzések

  1. Eredet, juhuuu, remélem tetszeni fog! :)
    A busós képed nagyon cuki. Hú, jó régen voltam én is Busójáráson...
    Nagyon-nagyon jó utat neked és sok jó élményt márciusra!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is remélem, hogy szeretni fogom az Eredetet. :)
      Köszi, én szerintem jövőre is részt fogok venni, én jó bulinak tartom. :)
      Köszönöm, neked is!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy 2023-as évzárás

A nagy 2022-es évzárás

J. J. Abrams - Doug Dorst: S.