Teaszünet-díj

Időnként körbemennek díjak a bloggerek között, én most drága Pupillától kaptam meg a Teaszünet-díjat néhány kérdés kíséretében, köszönöm neki. :)



Íme a szabályok:

1. Köszönd meg a jelölést annak, akitől kaptad a díjat, említsd meg és linkeld be a blogját. Másold be a szabályokat a bejegyzésedbe te is.
2. Mielőtt megválaszolnád a kérdéseket, illesz be egy idézetet, amiről azt gondolod, hogy a legjobban illik hozzád, jellemez téged.
3. Válaszold meg a 8 kérdést, amiket a téged díjazó blogger tett fel.
4. Írj újabb 8 kérdést, amiket majd a te jelöltjeid fognak megválaszolni.
5. Jelöld meg azokat a bloggereket a blogjaikkal együtt, akiket megjutalmazol a díjjal, s magyarázd meg pár szóval, miért pont rájuk esett a választásod.
+1 Kívánj valami szépet az általad díjazott bloggereknek. ;)

Én most csak az első három pontot fogom teljesíteni, jelölni nem szeretnék senkit. Lázadok. ;)

Az idézet pedig legyen Karen Joy Fowler Majd' kibújunk a bőrünkből című könyvéből: "A szemközti falon egy idézet függött: „Mindenki a világot akarja megváltoztatni, ám arra senki sem gondol, hogy saját magát változtassa meg.”" (Ráadásul ez idézet az idézetben. ;) )

És nézzük akkor Pupilla kérdéseit és az én válaszaimat:

1. Melyik volt a kedvenc bejegyzésed a blogodon 2017-ben?
Az utazós bejegyzéseimet szerettem a legjobban, talán azok közül is azt, amit Rómáról írtam.

2. Hány könyv van a várólistádon összesen?
A Molyos várólistám szerint 275 darab. Inkább ki se számolom, ezt hány év alatt olvasnám el. :D De igazából ezeknek csak a töredéke jött fel velem Pestre a költözéskor, és sajnos lefogadom, hogy a fele legalább már nem is érdekel annyira.

3. Melyik könyvből készült filmet láttad utoljára, és tetszett-e?
A Budapest Noirt láttam utoljára. Nincs összehasonlítási alapom, mert a könyvet nem olvastam, de nekem bejött a film hangulata.

4. Melyik könyvből készült filmet várod?
Igazán kíváncsi leszek, a Ready Player One-ból mit fognak kihozni, remélem nem lesz csalódás.

5. Melyik szerzővel szeretnél mindenképp találkozni életedben?
Neil Gaiman! Egy író-olvasó találkozóval egybekötött dedikálás vele egy igazi valóra vált álom lenne.

6. Mit szeretnél mindenképp elolvasni 2018-ban?
Margaret Atwoodtól az Alias Grace-t. Valamiért az a megérzésem, hogy jóban leszünk mi ezzel a történettel.

7. Melyik könyvből kéne szerinted filmsorozatot csinálni (amiből nincs még)?
A Blacksad képregényekből szerintem remek sorozat születhetne, ha megtartanák az eredeti grafikát.

8. Írod-e az olvasmányaid listáját papíralapon is, vagy csak online vezeted?
Nem, csakis online vezetem, és soha nem is vezettem papír alapon. Valahogy sohasem éreztem szükségét a blog és a Moly előtt, hogy feljegyezzem, mit is olvasok. Emiatt sok mindenre már nem is emlékszem.



Megjegyzések

  1. Köszönöm, hogy válaszoltál! :)
    A 275 db nem is olyan ijesztő szám, néhány év alatt elolvasható lenne, ha nem jönnének mindig az újak! :D A Budapest Noirt majd én is szeretném megnézni, a RPO-tól viszont kicsit tartok, hogy nem rontja-e majd el a remek könyvélményt számomra... ?
    Hú, a Blacksad valóban jól nézne ki az eredeti grafikákkal megfilmesítve. :)
    Azon meglepődtem, hogy nem vezeted papíron is, azt hittem neked is van egy kis noteszkéd erre. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszi a díjat. ;)
      Hát ez az, csak hát az újak csak jönnek, jönnek.. :D
      Egy picit én is találtok az RPO-nál ettől, de azért reménykedem. A Budapest Noirt meg szerintem érdemes megnézni.
      Hú, főleg ha megcsinálnák a második kötetét, most azt olvastam el, nagyon bejön ez a képregény.
      Nem, valahogy nekem ez régen sem volt meg, nekem ezt a Moly vezette csak be az életembe. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy 2023-as évzárás

A nagy 2022-es évzárás

J. J. Abrams - Doug Dorst: S.