Júliusi zárás

Július 31-e van, és megint csak csodálkozom, hogy hova is tűnt el ez a hónap? Mintha még csak most lett volna a Könyvhét, közben már lassan két hónap eltelt.

Ebben a hónapban a kiadók is nyaralni mentek, így nem is volt különösebben olyan megjelenés, amire lecsaptam volna. Egyedül egy Korfu útikönyvet vettem 750 Ft-ért, ugyanis a Móricz Zsigmond körtéren a Kossuth Kiadó könyvesboltjában végkiárusítást tartottak és mindent 70%-kal olcsóbban adtak már a legvégén. Sajnos más olyan könyv, amire vágytam volna, nem volt már, de ennek az egynek is örülök. Annak kevésbé, hogy újabb könyvesbolt zár be, bár állítólag fog másik a helyén nyitni.



Ebben a hónapban leginkább az jellemezte az olvasásaimat, hogy sok mindenbe belekezdtem, de csak egy könyvet fejeztem be. Veres Attilától az Odakint sötétebb nagyon magával ragadott, szerencsére én azok közé tartozok, akiknek  bejött a cellofoidák története. Belekezdtem Michael Cunnighamtől Az órákba, ami tetszik, de annyira nyomasztott, hogy muszáj volt félretennem. Majd jött V. E. Schwabtól az Egy sötétebb mágia, amivel szerintem jóban leszünk. Most pedig Harper Lee-től a Ne bántsátok a feketerigót! olvasom, aminek már a felénél tartok és ez elég jól csúszik, szeretem az ilyen korrajzokat.

Furcsa, hogy elsőre alig tudom felidézni, mi történt júliusban, pedig volt jópár dolog. A legjobb a
hónap eleji esküvő volt Gyopárosfürdőn és a balatoni nyaralás. Ezen kívül többször eljutottam a Margit-szigetre, voltak koncertek, bulizások, megünnepeltük a szülinapomat is, hihetetlen, hogy beleléptem az utolsó évbe a húszas éveimben. Jövőre jön a rettegett 30, bár most még nem érzem, hogy különösebben tartanék tőle. Mindemellett elkezdtem dolgozni az új munkahelyemen is, amivel kapcsolatosan még vegyesek az érzéseim, de adok még időt a helynek és magamnak is, hogy megszokjam.

Augusztusban remélem sikerül befejeznem a már megkezdett olvasmányokat, erre mondjuk elég jó esély van, mivel épp betegen fekszem itthon. Tervben van még egy egynapos balatoni kiruccanás, egy hétvége a Tisza-tónál, aztán lassan lehet majd készülődni a szeptember eleji utazásra, ami ismét Olaszországba lesz, ezúttal Nápoly és környéke az úticél. És ha minden jól alakul, lehet még augusztusban összejön a Budapestre költözés is. Emellett igyekszem kihasználni minél inkább a nyár utolsó hónapját, bár én reménykedem benne, hogy még a szeptember is kegyes lesz hozzánk. Aztán nemsokára beindul újra a könyvkiadás is, az előzetesen megszellőztetett megjelenések alapján izgalmas ősz vár ránk.

A többiek júliusa:
Amadea

Megjegyzések

  1. Jobbulást Nita! Ajánlom az Egy sötétebb mágiát - el lehet benne merülni :) Veres Attila könyvéről írsz majd?
    Remélem jó augusztust fogsz majd zárni, és melóhelyen, költözéssel is minden jól alakul majd!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Az Egy sötétebb mágiát mindenképp folytatni fogom. Tervezek írni, amint összeszedtem róla a gondolataimat. :)
      Köszönöm, remélem én is, hogy így lesz.

      Törlés
  2. Jobbulj meg mihamarabb, Nita! (Én még 2 hét után sem jöttem teljesen rendbe, makacsok ezek a mostani bacik...)
    Remélem, hogy a melóhely alakul, idővel - ahogy írtad is - biztos komfortosabban érzed majd te is magadat.
    Sok jó programod volt és lesz is még, még az 1/3-a itt van a nyárnak! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Igen, nehéz ezekből kigyógyulni, főleg, hogy az ember azért nem fekhet hetekig otthon...
      Én is remélem, hogy megszokom majd, minden kezdet nehéz, ahogy mondani szokták.
      Igen, azért még szerencsére itt van az egész augusztus. :)

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Jobbulást kívánok! Azért a harminc nem a világ vége... És tudod, jobb lefelé menni a lejtőn, mint alatta feküdni ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Ezt még így nem hallottam, de igaz szólás. :D

      Törlés
    2. A Jóbarátokban szerepel egy "kedves" születésnapi kártyán. A harmincadikra én is kaptam ilyen képeslapot. Mert megérdemlem ;)

      Törlés
    3. Lehet még én is fogok kapni, ki tudja. :D

      Törlés
  5. Jobbulást, gyógyulj meg hamar! :) :*
    Korfut is célba vetted? Állítólag szuper hely, egyszer én is szeretnék ott nyaralni. :)
    A cellofoidák nekem is bejönnek, nagyon hangulatos a könyv, de én még csak az elején vagyok, közben belekezdtem ugyanis én is az Egy sötétebb mágiába! :D Ugyanazokat olvassuk. ;)

    Tényleg hihetetlen, hogy már augusztus van holnap, régen sokkal lassabban telt az idő.. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :*
      Igen, jövőre van tervbevéve. :) Évek óta tervezem én is.
      Úgy látszik, hogy hasonló könyvekre kívánunk rá. ;)

      Akkor nem csak én érzem így, mintha mikor tanultultunk volna, nem mentek volna ennyire az évek.

      Törlés
  6. Korfu gyönyörű hely, szerintem nagyon fogod élvezni! :) Én még az unokatesómmal és a keresztanyámmal voltam ott, oda repültem először, még régi Malév géppel. :) Arra emlékszem, hogy minden zöld, tele van cicával és isteni a gyros. :)

    Bár már írtam, de remélem, gyorsan felépülsz ebből a kis betegségből! Sok puszi! :*
    És nagyon cuki tőled, hogy engem is beteszel a többiek közé, jólesik! :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez így nagyon jól hangzik, remélem tényleg sikerül eljutnom. :)

      Köszi, most már alakul, gyógyulgatok. :*
      Már az előző hónapokban is betettelek, alap. ;)

      Törlés
  7. A Ne bántsátok a feketerigót az egyik legkedvesebb könyvem :) Az Egy sötétebb mágiára kíváncsi leszek, hogy tetszik - én nagyon rajongtam érte :)
    Ó, és Nápoly! De szuper lesz! Az a hely régóta bakancslistás nálam, nagyon várom majd róla a beszámolódat :)
    Az új munkahelyhez kitartást, idővel biztos jobb is lesz majd. Drukkolok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem csodálom, én is nagyon szerettem a feketerigót. :) Igen, emlékszem a posztodra, eddig nekem is tetszik. :)
      Mindenképp lesz majd róla külön bejegyzés, alig hiszem el, hogy egy hónap sincs már és utazom. :)
      Köszönöm, remélem tényleg így lesz. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy 2023-as évzárás

A nagy 2022-es évzárás

J. J. Abrams - Doug Dorst: S.