Július könyvbeszerzés

Csak én voltam úgy vele, hogy mire elkezdődött a július, szinte már véget is ért? Teljesen abban a hitben voltam ráadásul, hogy alig szereztem be könyvet a hónapban, erre kiderült, hogy hét új lakóval is bővül a polcom.

Az első három rögtön a hónap elején érkezett, kaptam egy Libri ajándékkártyát, és igyekeztem azt minél
jobban kihasználni. Az Egy regény rabjai volt a biztos pont, hogy azt hazahozom, már évek óta a kívánságlistámon volt. A Henrietta Lacks örök élete is régóta ott trónolt, a Macskakaparással is többször szereztem, így végül is sikerült jól mindhárman hazajöttek velem.

Mivel a nyári fogadalmam az volt, nem nagyon veszek könyvet, ezért egészen a hónap végéig ki is bírtam új beszerzések nélkül. De először is volt nekem egy szülinapom, amire két könyvvel meg is leptek: a Boszorkányfutam és a Kalitkába zárt álmok kedves barátok ajándékai. A vicces az, hogy bár július 25-én volt a szülinapom, még holnap is lesz egy ünneplés, ahol biztosan fogok könyveket kapni, annak az eredményét majd az augusztusi beszerzések között láthatjátok.

A hónap utolsó előtti napján viszont még muszáj volt szemrevételezni az Alexandra nagy nyári akcióját, ahonnan üres kézzel távozni ugyebár szinte esélytelen. A molyon összegyűjtöttem egy polcra a vágyaim, végül a New York trilógiával és az Újjászületéssel tértem haza. Előbbiről számomra mértékadó emberektől jókat hallottam, utóbbit pedig Nikkincs dicsérte annyira, hogy nem lehetett végül otthagyni. :)

Ennyi volt tehát a július könyves szempontból. Ami az élet többi részét illeti, ez a hónap is leginkább vegyes volt, de szerencsére voltam nyaralni, szabin is voltam egy hetet, ez sokat javított a hangulatomon. Egy Szarvas melletti telken töltöttem el négy napot, voltam Pilisborosjenőn, Állatkertben... Ráadásul most volt a szülinapom, amin sokan felköszöntöttek, nagyon jól esett.

Az augusztusról már annyit elmondhatok, hogy jól kezdődött, egy kis szlovákiai kiruccanással, ma pedig még a szabadságomat töltöm. Valószínűleg nyaralni már nem megyek, de remélem sikerül eljutnom moziba, piknikezni, fürödni... És meg kéne állni, hogy ne vegyek több könyvet a Szandi nyári akciójában. :))

És azért néhány adag fagyit is meg kell majd enni :) (kép forrása)

Megjegyzések

  1. A Kalitkába zárt álmok ezer éve a kívánságlistámon van, de sosem szántam rá magam, hogy megvegyem. :) A New York trilógia nagyon sötét könyv, rám teljesen rám telepedett, nagyon fojtogató érzés volt még befejezni is. De azért szeretjük Austert:)
    Ezek a fagyik, jajjjj.... szépek! Most jövök rá, hogy alig ettem idén fagyit.

    Kíváncsian várom a szülinapos könyvszaporulatot :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is régóta rajta volt, magamnak sose vettem meg, örülök, hogy megkaptam ajándékba. :)
      Austertől nekem ez lesz az első, tartok tőle kicsit, de nagyon érdekel.
      Sajnos én nagyon rákattantam a kézműves fagyikra, meg a barátom apukája rendszeresen vesz Magnumot, szóval ilyen téren nem voltam mértékletes.

      Hát még én. :D És idén végre megálltam, hogy ne nézzem meg a kívánságlistámat, így meglepi lesz mindegyik könyv. :))

      Törlés
  2. Ez ilyen amnéziás hónap, szegény Pilla nagyon megdöbbent a 14 friss könyve láttán.:D
    Nagyon szépen visszafogtad magad a Szandis akcióban, büszke vagyok rád.
    Jaj, hát na, nem találtunk hamarabbi, mindenkinek megfelelő időpontot. Olyan rossz, hogy két hónapban is megünnepelnek téged.:))

    A fagyizásra minden alkalmat meg kell ragadni. *mondja jégkrémtől maszatos arccal*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, pont most olvastam, kollektív amnézia. :D
      Köszönöm, mondjuk te vagy a csúcstartó a nulla könyvvel, de a kettő sem sok. :))
      Én örülök neki, hogy most tartjuk, így több héten át ünnepelhetem a szülinapom. :D

      Váh, nekem most vissza kell fognom magam, a mérleg elég csúnya számot mutatott tegnap, ma már tornáztam is. Persze ez alól kivétel a holnapi szülinap. :))

      Törlés
    2. Miről is beszélünk, kedves anonim amnéziások klubja? :D Sziasztok, Pilla vagyok, könyvszédelgő és zsákmány-felejtő! :) :D hihi
      Húúú, esetleg valamikor az elkövetkezendő 5 évben kölcsönkérhetem az Újjászületést? :)
      Jó kis zsákmány, és ha rosszul éreznéd magad tőle, gondolj csak rám, én duplaennyit spájzoltam be :D

      Törlés
    3. Milyen zsákmány? :D
      Hihi, ezzel a felirattal akár kitűzőt is csináltathatnál. :))
      Természetesen. :)
      Oké, te fogsz lelki szemeim előtt lebegni, ha ránézek a kupacra. :D

      Törlés
    4. Azért csak óvatosan, mert kitakarom a zsákmányod :D

      Törlés
  3. >>És meg kéne állni, hogy ne vegyek több könyvet a Szandi nyári akciójában. :))
    Sok sikert ehhez a feladathoz ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, hiszek benne, hogy erős vagyok. :P :))

      Törlés
    2. Én sajnos tudom, hogy nem leszek az :)

      Törlés
    3. Nem baj, neked szabad venni könyvet, nekem nem. :))

      Törlés
  4. Utólag is boldog szülinapot! :)
    Ohh a New Y. trilógia, már kb 2 éve szemezek vele, lehet h meg kéne már vennem? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :)
      Igeeen, ez ráadásul szép új kiadás, és ne csak én bűnözzek vele. ;D

      Törlés
  5. Jaj, hát nagyon-nagyon izgulok, hogy mit fogtok szólni az Újjászületéshez. Remélem, hogy nem lesz csalódás, mert én itt ennyire lelkesedem érte, nehogy túl magasak legyenek miatta az elvárások.
    A Kalitkába zárt álmok engem is érdekelne. Az írónő előző könyvét nagyon szerettem, így természetesen ez is ott van a vágyott könyvek között :)
    A 7 pedig egy nagyon szép, mágikus szám! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem majd úgy olvasni, hogy ne legyen semmilyen előfeltevésem. :)
      Én még nem olvastam Ruta Sepetys-től, de élőben nagyon meggyőző volt, szóval mindenképp hamarosan nekikezdek valamelyik művének. :)
      Így van. :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy 2023-as évzárás

A nagy 2022-es évzárás

J. J. Abrams - Doug Dorst: S.