Októberi beszerzések

Eltelt ismét egy hónap, és hiába fogadtam meg, hogy újra írni fogok, sajnos nem jött össze. Pedig szorgalmasan olvasok, lenne is miről írni, de valahogy sose jön össze, hogy pont akkor, amikor ihletem van, időm is legyen. Reméljük a november ebben változást hoz, de én már nem merek ígérni semmit.

Mindenesetre azért nézzük csak, miket sikerült ebben a hónapban zsákmányolni.

Míg szeptemberben meglepően jó kislány voltam, októberben már nem tudtam annyira visszafogni magam, érződik, hogy közeledik a fránya karácsony. És még így is csak kb. a felét szereztem be annak, amire valójában vágyok.


  1. A Helyőrség egy közös molyos Szukits rendelés eredménye, már tudom, hogy ezek nincsenek jó hatással rám és a pénztárcámra. :)
  2. A Battle Royale már régóta érdekelt, most le volt elég szépen akciózva a Lírában, és nem tudtam otthagyni. Bár még nem olvastam el, így se bánom, hogy az enyém lett, annyira igényes és szép kiadás!
  3. A Kutya csillagkép, a De mi került a Pitébe? és az Elakadó lélegzet is a Maximos akciós előrendelésben került a képzeletbeli kosárkámba. Egytől egyig gyönyörűek, az Elakadó lélegzetet már el is olvastam, súlyos, jól megírt mű, csak ajánlani tudom.
  4. A két Baricco köny, a Vértelenül és a Selyem is csere útján került hozzám egy nagyon kedves molytól, itt is köszönöm neki.
  5. A Fragments szintén egy Szukitsos közös molyos bűncselekmény eredménye, 40% kedvezménynek könyvrozsomákként esélytelen ellenállni. :)
  6. Az utolsó könyv szándékomon váratlanul került hozzám. A most már harmadik alkalommal megrendezett Moly Slam Poetry esten én is előadtam egy verset, és ennek köszönhetően nyertem ezt a könyvet. Bevallom, semmit sem tudok róla, így még kíváncsibb vagyok, vajh milyen is lesz.
Ez így összesen kilenc könyv, így állok most összesen 89 beszerzett könyvnél. Nem vagyok naiv, hogy azt feltételezzem, 100 alatt meg fogok állni, főleg hogy jön a karácsony is, ó te jesszus! :)

Megjegyzések

  1. De jó zsákmányok! Várom a posztjaidat is! Főleg az Elakadó lélegzetről, pités könyvről :)

    VálaszTörlés
  2. @Pupilla: Igen, szerintem is, mindnek örülök. :)
    Az Elakadó lélegzetről mindenképp írok, a pitéset még nem olvastam, de hamarosan sorra kerül az is. :)

    VálaszTörlés
  3. Igen igen, tudom, látom, de azért azt is várom előre is :)

    VálaszTörlés
  4. Szép kis szerzemények! Engem is, ahogy Pupillát az Elakadó lélegzet érdekel, meg a Kutya csillagkép, annyi helyen láttam már, hogy kíváncsi vagyok, neked hogy fog tetszeni :)

    VálaszTörlés
  5. Mindenképp fogok mindkettőről blogposztot írni. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy 2023-as évzárás

A nagy 2022-es évzárás

J. J. Abrams - Doug Dorst: S.