Pages

Életjeladás

2012. augusztus 23., csütörtök

Gondoltam rittyentek nektek gyorsan egy rövid bejegyzést, hogy lássátok, nem tűntem ám el!
Mindössze annyi történt, hogy egy hete elkezdtem dolgozni, és egyelőre még szokom, a munkát is és az időbeosztást is. Még ki kell találnom, mire mikor tudok időt szakítani, ez meg nem egyszerű művelet.

Könyvügyileg éppen a Fifty Shades Darkert olvasom, már csak 100 oldalt kell legyűrnöm, és szabadulok tőle. Ahhoz képes, hogy az első rész mennyire tetszett, ez a második rész az agyamra megy. Lehet szidni a Tótisz-féle fordítást, de hogy az eredeti sem jobb, na az biztos. Ennyi Holy shit!-et még életemben nem olvastam...

Ezek után a Fumax Kiadó új megjelenését, Az árny fiát tervezem olvasni, és már most izgatottan nézek az ősz elébe, ami nekem most nem az iskolát, hanem a könyvmegjelenési dömpinget jelenti. Különösen várom az Agave Kiadó, a Fumax, a Könyvmolyképző és a Maxim Kiadó új megjelenéseit, az utóbbiról már írtam egy posztot, lehet a többieknek is fogok, hogy ti is lássátok, mi fogja apasztani a pénztárcánkat. Rám most ez, hogy fogok végre fizetést kapni, különösen veszélyes lesz... Valakit meg kéne kérnem, hogy ellenőrizze a vásárlásaimat, és ha elszalad a ló, kötözze le a kezem. :D

Szóval itt lesz az ősz, itt lesz újra, de azért én még előtte a jövő héten megejtem a magam nyaralását, ami eddig váratott magára. Várni rám a tengerpart! :) Azért az elutazás előtt még reményeim szerint fogok nektek rendes posztot is írni. Addig is olvassatok és blogoljatok sokat! :)


2 megjegyzés:

Pages - Menu

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS