Életjeladás

Gondoltam rittyentek nektek gyorsan egy rövid bejegyzést, hogy lássátok, nem tűntem ám el!
Mindössze annyi történt, hogy egy hete elkezdtem dolgozni, és egyelőre még szokom, a munkát is és az időbeosztást is. Még ki kell találnom, mire mikor tudok időt szakítani, ez meg nem egyszerű művelet.

Könyvügyileg éppen a Fifty Shades Darkert olvasom, már csak 100 oldalt kell legyűrnöm, és szabadulok tőle. Ahhoz képes, hogy az első rész mennyire tetszett, ez a második rész az agyamra megy. Lehet szidni a Tótisz-féle fordítást, de hogy az eredeti sem jobb, na az biztos. Ennyi Holy shit!-et még életemben nem olvastam...

Ezek után a Fumax Kiadó új megjelenését, Az árny fiát tervezem olvasni, és már most izgatottan nézek az ősz elébe, ami nekem most nem az iskolát, hanem a könyvmegjelenési dömpinget jelenti. Különösen várom az Agave Kiadó, a Fumax, a Könyvmolyképző és a Maxim Kiadó új megjelenéseit, az utóbbiról már írtam egy posztot, lehet a többieknek is fogok, hogy ti is lássátok, mi fogja apasztani a pénztárcánkat. Rám most ez, hogy fogok végre fizetést kapni, különösen veszélyes lesz... Valakit meg kéne kérnem, hogy ellenőrizze a vásárlásaimat, és ha elszalad a ló, kötözze le a kezem. :D

Szóval itt lesz az ősz, itt lesz újra, de azért én még előtte a jövő héten megejtem a magam nyaralását, ami eddig váratott magára. Várni rám a tengerpart! :) Azért az elutazás előtt még reményeim szerint fogok nektek rendes posztot is írni. Addig is olvassatok és blogoljatok sokat! :)


Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy 2023-as évzárás

A nagy 2022-es évzárás

J. J. Abrams - Doug Dorst: S.