Márciusi könyvvirágzás

Minden szempontból szeszélyes márciusunk volt - sajnos az olvasási kedvem is az volt. Valószínűleg ez köszönhető a nem túl jó könyvválasztásnak is a hónap elejére, de erről mindjárt mesélek lentebb.

Beszerzések terén nagyon visszafogott voltam, mindössze két könyv került hozzám. Nagyon sokan dicsérték Madeline Millertől az Akhilleusz dalát, én meg amúgy is szeretem az ókorban játszódó regényeket, így amikor végre újra lehetett kapni a Könyvudvarban, gyorsan le is csaptam rá. Octavia E. Butlertől a Hajnallal kapcsolatban voltak kétségeim, nekem való-e, azért bekértem a kiadótól, és de jól tettem! A hónap legjobb olvasmánya és olvasási kedvem megmentője volt.



Amint azt a bevezetőben írtam, sajnos nem sikerült a hónap első felére a legjobb olvasmányt kifognom. Ian McDonald Lunája abszolút nem talált meg magának, idegennek éreztem a szereplőket, nem tudott igazán lekötni a történet. Végül majdnem egy hónap szenvedés után fel is adtam és félbehagytam. Nem tudom, elő fogom-e még valaha venni... Szerencsére jött közben a Hajnal, amit viszont pár nap alatt felfaltam és nagyon szerettem. Ha tavasszal csak egy sci-fit vennétek meg, ez legyen az.
Ezek után egy képregény került sorra, még pedig Joe Hilltől a Locke&Key luxuskiadásának első része. A sorozatot olvastam már angolul, de élvezem a magyar újraolvasását, már csak azért is, mert vannak részletek, amelyek most kerülnek a helyére számomra. Képregényből még egyet olvastam a hónapban, Sarah Andersentől rákívántam a Felnőni kiábrándítóra. Az újraolvasásánál legalább olyan jól szórakoztam, mint az elsőnél.
Végül pedig Kavagucsi Tosikadzutól a Mielőtt a kávé kihűl került sorra. Ez egy nagyon különleges hangulatú regény, amely négy történetből áll és ezek a végére szépen összefonódnak. Nagyon szívesen beülnék a kávézóba, ha nem is időutazni, de megismerkedni a furcsa, de szerethető szereplőkkel.

Sajnos a márciusra eléggé rányomta a bélyegét, hogy sokat betegeskedtem. Ennek az oka részben biztosan lelki, sok változás állt be az életembe, például a májust költözéssel fogom elindítani. Szerencsére 2 hét alatt sikerült albérletet találni, de eléggé megszenvedtem azt a két hetet is. Ráadásul nem nagyon volt időm kipihenni a betegségeket, így egyikből estem a másikba, végül a múlt hetet kénytelen voltam betegszabadságon tölteni. De remélem ezzel megelőzöm azt, hogy újra beteg legyek és végre élvezhetem teljesen a tavaszt.

Pózolj pandával!

Azért így sem panaszkodom, március 15-én ellátogattam Bécsbe, jártam a Balatonon is, voltam moziban, színházban, szülinapi bulin, amire a fél városon át vittem egy unikornisos tortát tortadoboz nélkül, és a Füvészkertet is meglátogattam. Kihúzhatok pár elemet a bakancslistámról, mint pandát látni és tavasszal elmenni a Balatonra.

Az április pedig minden szempontból izgalmas hónapnak ígérkezik. Jön a Könyvfesztivál, amire már három könyvet előrendeltem, de félek, ennyinél tutira nem fognak megállni a beszerzéseim. Alig várom, hogy pár napig megint tobzódhassak a könyvek és könyvmolyok között. Előtte viszont vár még rám az év első hosszabb útja, ami nem máshova lesz, mint Barcelonába. El sem tudom mondani, milyen izgatottan várom. :) Tervben van még egy újabb Balatonozás és koncert is, valamint április végén másfél év után összepakolom megint az életem és május elsejétől új helyre költözöm a magánykönyvtárammal együtt. 

A többiek márciusa:
Amadea
Pupilla
Sister
Dóri
Heloise
Nikkincs

Megjegyzések

  1. Az unikornisos tortát majd egyszer meséld el.:)
    (Ócska poén: héééé, nem kaptam meg a tortámat! Bocs.:D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oké. :)
      (Hihi, mikor vittem, többen azt hitték, kislánynak viszem. Aha, egy 30 éves kislánynak. :D)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy 2023-as évzárás

A nagy 2022-es évzárás

J. J. Abrams - Doug Dorst: S.