10 éves a Könyvgalaxis!

2009. március 27-én gondoltam egyet, és a Freeblogon létrehoztam a Könyvgalaxist. Előtte is volt már egy blogom, de ott vegyesen foglalkoztam mindenféle sci-fit érintő témával. Viszont úgy éreztem, szeretnék többet mesélni az olvasmányaimról. Akkor még nem voltam fent Facebookon, se Molyon, Instagramom sem volt, így a blog tűnt erre a legjobb felületnek. 

Nem bántam meg ezt a döntésemet, rengeteg szuper olvasmányt, barátot és jó ismerőst köszönhetek a blogomnak, sőt, a mostani lakótársamat is a blognak köszönhetően ismertem meg. :) Sajnos mióta dolgozom, jóval kevesebb időm jut rá, meg sokszor más platformok elveszik tőle az időt, de akkor is itt van nekem ez a hely, ahova akkor térek be, amikor csak szeretnék.

Köszönöm azoknak, akik az elmúlt tíz évben velem voltak, biztattak, olvastak, kommenteltek. Miattatok is éri meg csinálni ezt az egészet. Remélem a következő években is velem lesztek.

Kép forrása 

Megjegyzések

  1. Boldog szülinapot Neked és a blognak is! :) Még sok és boldog együtt töltött évet kívánok! :* Ui.: Tetszik az új sablon. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, és örülök, hogy tetszik a sablon is. :)

      Törlés
  2. Boldog blogszülinapot és még sokat! :)) Amúgy arra emlékszel, hogy még a blogos idők hajnalán (lehet még a freeblogon) nyertem tőled egy könyvet? Süskind A galambját.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Tényleg, hát az se tegnap volt. :))

      Törlés
  3. Hurrá! :) Nagyon boldog blogszületésnapot kívánok és még sokszor ennyit :)

    VálaszTörlés
  4. Boldog Blogszülinapot kívánok!!!

    VálaszTörlés
  5. Juhú, boldog blogszülinapot! :))) :*

    VálaszTörlés
  6. Boldog BlogSzületésnapot! *.*

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy 2023-as évzárás

A nagy 2022-es évzárás

J. J. Abrams - Doug Dorst: S.