7 évvel ezelőtt...

... úgy gondoltam, jó ötlet lenni indítani egy könyves blogot. A címen sokat gondolkodtam, aztán a sci-fi iránti szeretetből egyszer csak megszületett a Könyvgalaxis. Amúgy ezt a nevet azóta is nagyon szeretem, mert tényleg a könyvek egy külön galaxist alkotnak számomra, amelybe élmény belépni.

Az elmúlt évek bejegyzéseiben már sokszor leírtam, mit is jelent nekem ez a blog, miért is örülök, hogy annak ellenére, hogy szegénykét továbbra is elhanyagolom, megvan nekem. Ez még mindig egy olyan szeglete az életemnek, amire büszke vagyok, hogy felépítettem, és hogy vannak olvasóim, akik szívesen olvassák, amiket összekarattyolok ezen a felületen. :) Sok jó ismerőst és barátot is köszönhetek a blognak, talán ezekért vagyok a leghálásabb. És persze a mai napig jól esnek a dicsérő szavak, szerintem ez mindig is így fog maradni.

Amúgy a hetes szám fontos szerepet játszik az életemben. A hetedik hónapban születettem, ráadásul a születésem napjának száma is a hetes adják ki, az egyetem szinte mindig szerencsét hozott, ha hetediknek mentem be vizsgázni és most a munkahelyemen is a hetes ablak az enyém. Remélem a hetes szám a blognak is jó dolgokat fog hozni.

Mindemellett pedig sokszor hét évet szeretnék még eltölteni ezen a felületen, és remélem továbbra is lesz olyan, akit érdekelni fog, mi is történik a Könyvgalaxisban. :)

Ebből a tortából mindenki vegyen magának egy szeletet. Vagy kettőt. :)

Megjegyzések

  1. Boldog blogszülinapot és még sokat! A 7es nekem is fontos szám :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Úgy látszik, van ebben a 7-esben valami. :)

      Törlés
  2. Jaj de jó! Élvezd még sokáig!
    Közben az is eszembe jutott, hogy elmehettünk-e egymás mellett pénteken kora délután a pesti ikea környékén?
    (egykori f-andi, andalgocia....)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :)
      Igen, elmehettünk, bocsánat, ha nem vettelek észre. :)

      Törlés
  3. Boldog blogszülinapot! És még nagyon sok hetest az életedben! :)Mindezek mellett pedig annyi könyvet és jó történet olvasását kívánom Neked, amennyi csillag egy galaxisban csak létezik. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm ezeket a jókívánságokat, álluk elébük. :)

      Törlés
  4. Boldog blogszülinapot és még sok ilyen hét évet! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon boldog blogszülinapot és én is még jó sokat kívánok neked! :) A hét meg amúgy is egy mágikus szám :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Igen, remélem sok jót hoz nekem ez a hetes. :)

      Törlés
  6. Boldog blogszülinapot! :)
    Kicsit off, viszont most beugrott, amikor a tavalyi bejegyzésed olvastam, hol voltam, mi volt körülöttem, stb :) Amiket a bloggal kapcsolatban írtál, azokkal pedig nagyon egyet tudok érteni, mert nekem is rengeteget adott a saját kis oldalam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Ó, gondolom azért is emlékszel, mert azóta sokminden változott körülötted.
      Igen, szerintem mindannyian sok jót kapunk a blogolástól. :)

      Törlés
  7. Boldog blogszülinapot drága Nita! :) A hetes: meseszám! :)

    VálaszTörlés
  8. Még sok boldog blogszülinapot és élményeket :)

    VálaszTörlés
  9. Boldog hetediket! :) A blogod neve mindig nagyon tetszett, illik hozzád és a könyveidhez, tökéletes választás volt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Ó,ezt jó hallani, én is nagyon megszerettem mára. :)

      Törlés
  10. Még sok sok blogszülinapot kívánok :) A hetes szám nekem is szerencsét szokott hozni. És naná, hogy a következő 7 évben is olvasni foglak (még ha a kommenteket nem is mindig hagyok ^^)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) És nem baj, a zugolvasókat is szeretem ám. :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy 2023-as évzárás

A nagy 2022-es évzárás

J. J. Abrams - Doug Dorst: S.