Mid-Year Book Freak Out Tag, avagy egy kis félévi összesítés

Elindult újra a tag-szezon, a nyáron kevés ilyen bejegyzés keringett a blogos világban, de úgy fest, ahogy közeledik az ősz, újra megindul a körkérdések ideje.
A mostani taget kataticától és Babó Bucától kaptam, köszönöm nekik! :)

1. A legjobb 2015-ös olvasmányod



Hú, nem egyszerű választani, idén nagyon jó olvasmányokat fogtam ki eddig. Legyen a Horgonyhely, mert az motoszkált a legtöbbet a fejemben.

2. A legjobb folytatás, amit 2015-ben olvastál

Rajanemitől a Fraktálherceg, engem a dzsinnes szállal teljesen megvett magának.

3. Friss megjelenés, amit még nem olvastál, de szeretnél



Az egyik nagy vágy A varázslók volt, de abba közben már belekezdtem, legyen mondjuk A selyemhernyó akkor. :)

4. Legjobban várt friss megjelenés az év második felére

Ílion! Station Eleven! The Goldfinch! És még sorolhatnám.

5. Legnagyobb csalódás

A Kör. Tudom, hogy sokan szerették az ismerőseim közül, de nekem nagyon keveset adott.

6. Legnagyobb meglepetés



Az elvarázsoltak. Eleinte meg sem akartam venni, utána pedig én lepődtem meg a legjobban, hogy mennyire élveztem az olvasását. Fel is vettem az újraolvasós listára.

7. Kedvenc új szerző (debütáló vagy számodra új)

Kazuo Ishiguro belopta magát a szívembe a Ne engedj el!-lel, mindenképp szeretnék még tőle olvasni.

8. Legújabb könyves szerelem

Itt picit csalok, de mostanában egyre jobban érdekelnek a képregények. Elolvastam a Saga négy részét, és most azon gondolkodom, mit kéne még olvasni.

9. Legújabb kedvenc karakter

Mona Brightot nagyon bírtam a Horzsolásokban. Vagány, de sebezhető, igazi hús-vér karakter.

10. Egy könyv, amin sírtál

Ha jól emlékszem, a Ne engedj el! végét megkönnyeztem. Amúgy ritkán ríkat meg könyv, sokkal hamarabb síron el magam filmen.

11. Egy könyv, ami boldoggá tett

Ahogy Pupilla is írta: minden jó könyv azzá tesz. :) De ha egyet kell kiválasztani, Dániel Andrástól a Szerintem mindenki legyen kufli!-t Debrecenben olvastam el egy barátnőmmel, és rengeteget nevettünk rajta, kedves emlék marad.

12. Kedvenc filmes adaptáció, amit idén láttál



A Watchmen, kétszer is megnéztem, odavagyok érte.

13. Kedvenc értékelés, amit idén írtál

Sajnos a blogba kevés könyvről írtam, így inkább a molyról választok. Az időutazó felesége újraolvasás volt, de most írtam csak hozzá értékelést, amely még az Athenaeum Kiadó hírlevelébe is bekerült: http://moly.hu/ertekelesek/1668729

14. A legszebb könyv, amit idén vásároltál (vagy kaptál)



Nem bírok egyet választani: a Horgonyhely, A varázslók és az Aurora is gyönyörű.

15. Melyik könyvet szeretnéd elolvasni az év végéig?

Ohó, nagyon-nagyon sok mindent, külön bejegyzést lehetne megtölteni a listával. Amit még biztos szeretnék az idén olvasni, az Murakami, az Aurora, az Ílion, Totth Benedektől a Holtverseny ésatöbbi. :)

16. Kiket jelölsz?

Akinek van kedve, töltse ki!

Megjegyzések

  1. Örülök, hogy kitöltötted! :)
    Mona szerintem is tök jó karakter lett, tetszett, hogy ő is fél meg emberből van, néha az íróknak nagyon sikerül túlzásba esni egy-egy hős tökösségét illetően.
    A Horgonyhelyhez nagyon meghoztad a kedvem, fel is tettem a kívánságlistámra :) Annyira örülök, amikor találok olyan magyar szerzőket, akik kompatibilisek velem, a Bábel fiai is tökjó volt, de ennek a fülszövege még jobban tetszik!
    A Kör különben valóban nem egy hűdenagyszám, szóval vagy betalál valakinél, vagy nem, nekem a hangulata meg az egész bosziskodás tetszik, de inkább guilty pleasure ez is. :)

    VálaszTörlés
  2. @katacita: Én meg örülök, hogy megjött a Horgonyhelyhez a kedved, megérdemli. :)
    Az a helyzet, hogy ilyenben meg már olvastam jobbat, szóval engem semmilyen szempontból nem tudott megfogni magának... De van ilyen. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy 2023-as évzárás

A nagy 2022-es évzárás

J. J. Abrams - Doug Dorst: S.