Januári szerzemények

Új év, új szerzemények, új fogadalmak. Bár nagyon óvatos vagyok a fogadalmakkal, lehet, inkább tervnek kéne neveznem azt, hogy arra törekszem, hogy minden hónapban legfeljebb öt könyvet szerezzek be. Úgy érzem, ez az a mennyiség, aminél még nem érzem, hogy túlzottan le lennék korlátozva, de nem is annyi, hogy a várólistám túl hosszúra hízzon. Persze kivételt képez az április, a június és a december, a Könyvfesztiválra, a Könyvhétre és a karácsonyra tekintettel. :)

Szóval ebben a hónapban sikerült is tartani az ötös limitet, pont ennyi könyvet szereztem be. Első körben a lexa.hu-ról sikerült 40% kedvezménnyel egy Lázálmot, egy Védett férfiakat és egy Távoli órákat zsákmányolnom. A lexa.hu-t az Alexandra üzemelteti, egyfajta könyves közösségi oldal és webáruház, de én csak a webáruház részét használom ki, ugyanis 40% kedvezmény van az Európai Kiadó, a Cartaphilus, az Alexandra Kiadó és még az ehhez a csoporthoz tartozó könyvkiadók könyveire. Nem tudom, meddig fog élni ez a kedvezmény, én már kétszer kihasználtam, a második adag már a februári posztban fog megjelenni.

Gaura Ágnes Lidércnyomása, mely a Borbíró Borbála sorozat harmadik része, egy közös molyos rendelésnek köszönhető, mellyel a Delta Könyvroham akcióját használtuk ki, így töredékáron jutottam hozzá a könyvhöz. Februárban is lesz egy újabb rendelésünk, akkor már nem biztos, hogy meg tudok állni egy könyvnél. :)

Utolsóként pedig Marina és Szergej Gyacsenkótól az Arszen és a játék hatalmát rendeltem meg 30% kedvezménnyel. Az Alekszandra és a teremtés növendékeit nagyon szerettem, rendesen felkavart, így nem volt kérdés, hogy az Arszennek is a polcomon a helye.

Az év eleje inkább arról szól számomra, hogy még tavalyi megjelenéseket szerezzek be akciósan, amelyeket vagy nem kaptam meg karácsonyra, vagy már nem futotta rá a tavalyi keretből. Viszont lassan itt a tavasz, elkezdenek őrölni a kiadók malmai, és akkor aztán tényleg nem lesz egyszerű tartani az ötös limitet...


Megjegyzések

  1. Védett férfiak nyami :) Ez a borító különösen jól sikerült!

    VálaszTörlés
  2. @katacita: Végre valaki, akinek szintén tetszik! :) A könyvet még nem olvastam, de elég jókat hallottam róla.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy 2023-as évzárás

A nagy 2022-es évzárás

J. J. Abrams - Doug Dorst: S.