Végre, végre, végre!

Ta-mia Sansát a moly.hu-nak köszönhetően ismertem meg, először csak beszélgettünk, majd megkérdeztem, elolvashatnám-e az egyik regényét, amely kéziratban terjedt. Végül nem is álltam meg egynél, és nagyon szorítottam neki, hogy sikerüljön kiadót találnia a műveinek. A Sötét Hórusz sajnos elég rossz sorsra jutott, de most a Delta Vision Kiadó úgy döntött, belefog az egész Gender krónikák kiadásába. Az első részt, A menekülés évét már a Könyvhéten kezünkbe is foghatjuk.

A borítója szerintem egyszerűen csodálatos lett, arra pedig büszke vagyok, hogy a fülszöveg az én közreműködésemmel született meg.

Fülszöveg:

A XXII. században az emberiség több álma is valóra válik: létrejön az Egyesült Országok Szövetsége, amely a világ összes államát egységbe tömöríti, és megtörténik a kapcsolatfelvétel egy értelmes idegen fajjal is. Úgy tűnik, az emberiség beléphet az aranykorba, de ez csak a látszat. A Szövetséget üzleti érdekek kusza hálója szövi át, és a vezetők legtöbbjének egyetlen célja van: mindenkit engedelmes bábbá formálni.

Ebben a világban éli a gazdag, unatkozó feleségek felszínes mindennapjait Sandra Manul, akiről csak kevesen tudják, hogy valójában a múltja elől keresett menedéket a magas rangú Ítélő, James mellett. Miközben az árnyak, amelyek elől elfutott, utolérik, olyan döntéseket kell meghoznia, amelyek nem csak a saját, hanem az egész emberiség sorsát megváltoztatják.


Az írónő a Könyvhéten a Delta standjánál dedikálja is a könyvet, június 8-án, szombaton délután 14 órától. Én mindenképp ott leszek!
Itt pedig elő is rendelhetitek a regényt.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy 2023-as évzárás

A nagy 2022-es évzárás

J. J. Abrams - Doug Dorst: S.