Júniusi zivataros zárás

Június volt az a hónap, amire csak akkor eszméltem rá, hogy milyen hamar eltelt, amikor pislogva néztem a naptárra, hogy egyszercsak július lett.

Beszerzések



Annak ellenére, hogy nem volt Könyvhét, mégiscsak sikerült nyolc könyvet beszereznem. Elsőként jött hozzám a Monstress 3. része, aminek nem volt kérdés, hogy a polcomon a helye. Majd Szabó Magda Az ajtó című olvasmányának köszönhetően úgy döntöttem, hogy nekem kell több könyv is az írónőtől, és egy bizonyos Európa kiadásba szerettem bele, ezeket vadászom most. A Danaidákat sikerült egy mollyal elcserélnem, a másik 4 antikváriumból került hozzám. Végül pedig nem tudtam ellenállni annak, hogy egyszerre több kupont is be lehetett váltani a Librinél, és voltak törzsvásárlói pontjaim is, így egy nagyon baráti összegért jött hozzám az Unortodox és az Ezerarcú Japán. És olyan jó érzés ezekre a könyvekre nézni, mert tényleg mindegyik nagyon vágyott volt! Ezt az érzést szeretném egész évben megtartani.

Olvasások

Június első hetében szabadságon voltam, ami nagyon jót tett az olvasásaim számának. 6 regényt és egy kis mesekönyvet vettem kezembe az előző hónapban.
Először is befejeztem az Énekesmadarak és kígyók balladáját, ami nekem abszolút kellemes csalódás volt. Régóta birizgálta a fantáziámat Mucha Dorka Puncsa, amit a hintaágyon a teraszon ringatózva kb. egy nap alatt el is olvastam. Vegyesek az érzéseim, megértem, miért szeretik és miért nem szeretik. Én valahol a kettő között mozgok.
Utána pedig olyat csináltam, amit még szerintem sohasem: egyben kiolvastam egy trilógiát. Általában az az elvem, hogy sorozatok részei között időt hagyok, de most egyrészt rendelkezésemre állt mindhárom rész, másrészt pedig annyira jó volt a történet, hogy nem is akartam szünetet hagyni. Ez pedig nem más volt, mint J. D. Bakertől A negyedik majom-trilógia, amit abszolút csak ajánlani tudok, mert egy nagyon csavaros, kegyetlen és végtelenül izgalmas történet.
Szabó Magdától Az ajtó mint írtam fent, eléggé nagy rajongást váltott ki belőlem. Nagyon régen olvastam az Abigélt, utána egyszerűen nem mertem tőle olvasni, mert féltem, mi van, ha nem tetszik? Szerencsére alaptalan volt a félelmem, nagyon jóban lettünk, és mint a fenti képen látható, lesz mit olvasnom az írónőtől.
Végül egy ismerősöm vett az unokájának egy Tüskés Tóni mesekönyvet, kb. 5 perc alatt elolvastam, cuki volt.

Milyen volt a június?



Esős. Na jó, de ezen túl igazából a járvány óta ez volt az első hónapom, ami már nagyon hasonlított a március előtti életemre. Végre találkoztam hónapok óta nem látott barátokkal, jártam a Balatonon, voltam squasholni és még egy teljesen új helyre is eljutottam országon belül. Két barátommal felkerekedtünk és meg sem álltunk Sárospatakig, ahol a város felfedezése mellett ellátogattunk a Megyer-hegyi tengerszemhez, ami régóta bakancslistás volt nálam. Nagyon szuper hétvégét töltöttünk el a Zemplén lábánál, csak ajánlani tudom nektek belföldi utazáshoz. 
Külön most sorozatos részt nem hoztam, mert csak a már megkezdett sorozatokat fejeztük be, de júliusban jó lenne valami újba is belekezdeni.




Megjegyzések

  1. Pacsi, ez tényleg egy szempillantás alatt elröppenő hónap volt! :O :D
    Örülök, hogy Szabó Magda így tetszett most is, és hogy beszereztél tőle több kötetet is! :) Remélem szeretni fogod őket, a Für Elise-t és A Danaidát nagyon tudom ajánlani ezek közül.
    A 4MGy trilógiát a férjem is egyben darálta... kíváncsi vagyok rá most már én is! :D
    Örülök, hogy jó progik, kirándulások is akadtak már, remélem a júliusod is hasonlóan szuper lesz, csak mondjuk kevesebbe esővel, és mondjuk tartson legalább két szempillantásnyi ideig. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pont néztem a posztodban, hogy te is így érezted. :) De közben már július 6-a van, az hogy? :D
      Akkor ezt a kettőt előre fogom venni. ;)
      Abszolút ajánlani tudom csak a 4MGY-t, szerintem neked is bejönne.
      Köszönöm, neked is hasonló jókat! :)

      Törlés
    2. Nem tudom! Még pár nap, és megint hónap közepe van! :O
      Nem fogsz csalódni szerintem! :)
      El fogom olvasni a 4MGy-t, tényleg annyira jókat írtatok, mondtatok róla! :)

      Törlés
  2. Én is úgy éreztem hogy eltűnt a sok program között a június!
    Az Unortodox és a Japános könyv engem is érdekel, júliusban tervezem mindkettőt. Utóbbiba belelapoztam már és csodaszép!
    Szabó Magdától én is szeretnék többet olvasni, szerencsére van otthon - anya könyvtárában - több könyve is.
    Júliusra még jobb programokat kívánok neked! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, amikor az embernek van dolga, programjai, jobban elmegy az idő.
      A Japános könyv tényleg nagyon szép, pont ezért szerintem csak otthon merem majd olvasni. :D
      Nálunk Szabó Magda nincs a szüleimnél, így kénytelen vagyok én begyűjteni. ;)
      Neked is ezt kívánom! :)

      Törlés
  3. A Japános könyv már az én érdeklődésemet is felkeltette, alkalomadtán szeretnék majd belelapozni. :)

    Ezek az Európás Szabó Magda kiadások tényleg csodaszépek! Nekem az Ókút van meg, és most kedvet is kaptam, hogy hamarosan beiktassam én is. :) Sajnos egyszer beletört már a bicskám, de úgy érzem, Szabó Magdához bizonyos szempontból meg is kell érni. Egyelőre tőle az egyetlen élményem az Abigél, de az abszolút meghatározó, úgyhogy kíváncsi vagyok, a többi regénye milyen élményt nyújt majd. Jó látni, hogy nálad így betalált! :)

    Csodás júliust kívánok Neked, sok-sok remek olvasmányélménnyel és szép programokkal telit! :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még csak belekukkantottam, de az alapján nagyon igényesnek tűnik. :)

      Szerintem érdemes még egy esélyt adnod neki, én sem bánom, hogy eddig vártam az olvasásával. :)

      Köszönöm, én is azt kívánok neked. :*

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy 2023-as évzárás

A nagy 2022-es évzárás

J. J. Abrams - Doug Dorst: S.