Karen Marie Moning: Dreamfever - Rossz hold kelt fel

Amikor egynéhány hónapja robbant a bomba, hogy a Kelly Kiadó több sorozatát, köztünk Karen Marie Moning Tündérkrónikáit sem fogja folytatni, végleg megérett benne a határozás, hogy angolul olvassam el a negyedik részt. Tavaly ősz óta vártam a magyar kiadásra, direkt nem rendeltem meg külföldről, de itt betelt a pohár, és már nyomtam is Bookdepository-n a rendelés gombot. Végül is nem bántam meg, nagyon szép az angol kiadás, ráadásul egy kimaradt jelenet és egy interjú is van benne Barronsszel.

A negyedik rész onnan folytatódik, ahol a harmadik véget ér: MacKaylát megkaparintották a hercegek, és Dublint elárasztották a tündérek. Hogy lehet ebből kijutni? Képes lesz-e Mac visszatérni, és szembenézni azzal, ami Dublinnal történt? Milyen titkokra derül még fény, amit szivárvány Mac álmaiban sem képzelt volna?

Nehéz a könyvről spoilerek nélkül írni, de azért megpróbálkozom vele. Azt kell, hogy mondjam, hogy a negyedik rész toronymagasan veri mind a három eddigi részt, mind izgalomban, mind karakterizálásban, mindenben. Szereplőinken itt lehet a leginkább érezni, mennyire megváltoztak, Macből például szinte teljesen új ember válik, de Barrons sem ugyanaz már, mint az első részben. Az utóbbiról minél több dolog derül ki, annál több kérdés merül fel, és egyre titokzatosabbá válik a múltja... Annyit elárulhatok, ebben a részben csak egy nagyobb titkára derül fény, de a java az utolsó kötetre marad.

Ez az eddigi legsötétebb Tündérkrónikák rész, ugyanis a tündérek nem kímélik sem a világot, sem szereplőinket. Tényleg tövig lehet rágni a körmünket, mi lesz Dublinnal, mi fog történni a Földünkkel. Azért a humor és a szexuális töltet sem hiányzik a könyvből, és elárulhatom, aki eddig nem szeretett bele Barronsbe, az majd ebben a kötetben megteszi. :)

Az egész könyvet imádtam, de az utolsó száz oldal lett a kedvencem: csak kapkodjuk a fejünket az események alakulásának sodrában. És a vége... Gyerekek, ha azt hittétek, a harmadik résznek függővége van, akkor NAGYON rosszul hittétek. Itt egy olyan függővéget kapunk, ami engem teljesen lesokkolt, majdnem el is sírtam magam, nem csodálkoznék, ha sokaknak kicsordulna a könnyük tőle...

A legjobb hír pedig a végére marad: nemsokára azok is olvashatják a könyvet, akiknek nem annyira erős az angoltudásuk, ugyanis a Cor Leonis Kiadó a rajongók megmentésére sietett, és megvette a könyvek kiadási jogait, így már a Könyvhétre kezünkbe vehetjük magyarul a regényt!! A magyar címe Rossz hold kelt fel lett, ami szerintem ugyanúgy illik rá, mint a Dreamfever. Én mindenképpen meg fogom vásárolni a regényt magyarul is, ki nem hagyhatom. :)

Szóval Moning rajongók, ebben a részben sem fogtok véleményem szerint csalódni, viszont azt garantálhatom, hogy az ötödik rész megjelenéséig tűkön fogtok ülni. :)

Ui.: Tudtátok, hogy a sorozatnak hivatalos zenéje is van? Két lemez is megjelent, a Bloodrush és a Shadowsong, az előbbiről egy szám ingyenesen letölthető innen: http://www.karenmoning.com/store/

Megjegyzések

  1. Szia eltudnád nekem küldeni a 4 és 5. részét a könyvnek.Email cimem: trinfa.izabella@gmail.hu Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  2. Szia eltudnád nekem küldeni a 4 és 5. részét a könyvnek.Email cimem: trinfa.izabella@gmail.hu Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok.eltudná valaki küldeni a 4-5 részt?elore is köszönöm liptaklilla3@gmail.com címre

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Én itt találtam meg: http://konyvkalandor.blogspot.com/2015/11/karen-marie-moning-tunderkronikak.html?m=1

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy 2023-as évzárás

A nagy 2022-es évzárás

J. J. Abrams - Doug Dorst: S.