Júliusi könyvcsepergés

Az előző hónaphoz és ahhoz képest, hogy mennyi nyári akció ostromolja a könyvmolyokat, egészen visszafogott lett ez a július. Mindössze hat beszerzést tudhatok a magaménak, ebből hármat potom pénzért vettem, kettő ajándék volt, szóval ilyen szempontból még a pénztárcámat sem terheltem meg.


Szinte minden hónapra akad egy Agavés beszerzés, most sem alakult másképp. Az Aurora előrendelés volt, a Megszentelt életek pedig nemcsak akciós volt, hanem még kupont is felhasználtam rá, így kemény 302 Ft-ért lett az enyém.
Szerintem már minden olvasómhoz eljutott a hír, hogy ismét elindult az Alexandra nagy nyári akciója, amelynek idén különösen erős a kínálata. Nagy akaraterő kellett ahhoz, hogy ne dobjak be legalább 10 könyvet a kosaramba... Végül a már régóta kinézett Jiddis rendőrök szövetsége jött velem, drága Blackettem pedig rábeszélt A halak jellemére, amit egyáltalán nem bánok, egy kis Durrell mindig jól jön a polcon. Tőle még A részeg erdő is szerepel az akcióban, lehet augusztusban azt is hazaviszem.

Ebben az évben sem úsztam meg az öregedést, ezzel együtt pedig a szülinapomat, amelyre egyelőre két könyvet kaptam ajándékba. Szerencsére a barátaim tudják, mit kell nekem választani (vagyis tudják, hogy létezik a molyon kívánságlistám), és mind a Holtversenynek, mind az Anansi fiúknak nagyon örülök.

Minden más téren nem igazán fogtam magam vissza júliusban. Volt itt megint mozizás, kiállítás, lakásavató, bulizás, evés-ivás. :) Kétszer sikerült eljutnom nyaralni is, egyszer a Balaton mellé Gyenesdiásra, egyszer pedig a Holt-Kőröshöz. Szerencsére ráéreztem, mikorra kell időzíteni a szabadságomat és július egyik legmelegebb hetében az volt a legnagyobb dilemmám, hogy olvassak vagy pancsoljak. :) Az egész hónap nagyon jól sikerült, olyan igazi nyári hónap volt, ahogy szeretem.

Az olvasással eléggé vegyesen haladtam, 8 könyvet sikerült elolvasnom, mondjuk ebből három képregény volt. Főleg a szabadságom alatt haladtam gyorsan, a hétköznapokon vagy időm, vagy erőm nem volt egyszerűen olvasni. Viszont nagyon jó könyvek is akadtak a kezembe, így összességében ezen a téren sem lehet azért panaszom.

És akkor érkezik a nyár utolsó hónapja, bár én még reménykedem benne, hogy a szeptember is kegyen lesz hozzánk. Nekem még augusztusra is maradt egy kis nyaralás, ismét a Balaton mellett, és ez a hónap is sűrűnek ígérkezik. Ha minden jól alakul, lesz egy kis kulturálódás, fesztiválozás, főzőverseny... Azért igyekszem az olvasásra is időt szánni, de nem akarok rágörcsölni a dologra.

Egy saját kép a Balatonról

Megjegyzések

  1. Hangulatos ez a saját kép a Balcsiról! :) Örülök, hogy jó időben nyaraltatok, idén sokan kifogták ezt a múlt heti borút sajnos :(
    Ó, szuper zsákmányok, a Lehane kávéáron! :D
    A halak jellemét én is merem ajánlani, a legeslegelső Durrellem volt hosszú évekkel ezelőtt. :) A részeg erdő is megvan, de még nem olvastam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. @Pupilla: Köszi! Igen, mázlim volt eddig, mind a két nyaraláson jó idő volt.
      Tényleg, kávéáras! :D
      De jó, én eddig csak a Korfu-trilógiát olvastam, de most jöhet a többi. :)

      Törlés
  2. Jó programjaid voltak, és nagyon tetszik nekem is ez a Balcsis kép :)
    Durrellen gondolkozom, hogy nekem is olvasnom kéne tőle :D A 6/8 arány egész jó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, olyan szép volt este, nem hagyhattam ki a fotózást. :)
      Szerintem tetszene neked Durrell, nyáron meg különösen jó olvasni tőle! :)

      Törlés
  3. Nagyon jó ez a kép! :)
    Ha még idevesszük, hogy szandi ákszió is van, végképp totál jó kislány voltál :) Valószínű téged is jobban lázba hoznak az új megjelenések, mint a kedvezmények...
    Lesznek még szülinapi könyvek egyébként? (csodálkoznék, ha nem, csak azért kérdezem:D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. @katacita: Pedig telefonnal csináltam és no filter! :D
      Most már kétszer átgondolom, mit veszek meg akciósan, nem akarok valamit csak azért a polcomra tenni, mert olcsó.
      Lesznek-lesznek, négy biztosan, meg még ki tudja. :D

      Törlés
  4. Ú, Lehane könyvet szerezni ennyiért!!! :D
    Szerintem évről évre óvatosabban kezeljük már a nagy szandis akciót, nem?
    Az öregedéshez meg csak annyit, hogy én ilyenkor azt mondom, a jó bor is az idővel lesz jó, úgyhogy csak erre gondoljunk és így utólag is nagyon boldog születésnapot kívánok! ;)
    A programjaid pedig szokás szerint szuperek voltak, és gondolom az augusztus is hasonlóképpen folytatódik majd :)

    VálaszTörlés
  5. @Nikkincs: Ingyen volt ennyiért. :))
    Igen, mert szerintem mindenki azt veszi észre, én legalábbis biztosan, hogy megveszem a könyveket, aztán évekig csak állnak a polcon...
    Köszönöm, és legyen neked igazad. :))
    Egyelőre úgy fest, igen, máris volt egy kisebb kirándulásom tegnap, és várható még pár klassz dolog. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy 2023-as évzárás

A nagy 2022-es évzárás

J. J. Abrams - Doug Dorst: S.