Könyves-csokis párosítások

Pupilla és Amadea is voltak olyan édesek, hogy továbbadják nekem ezt a TAG-et, amelyben a csokikhoz kell könyveket párosítani. Sajnos mindkettőt nagyon szeretem, mondjuk mindkettőnél igyekszek egyre jobban arra figyelni, hogy ne a mennyiség, hanem inkább a minőség domináljon. Előbbiből például nagyon szeretem a Milkát, a Lindt csokikat, a Sthümmereket és persze egy jó forró csoki is bármikor jöhet. :)

No de nézzük csak, mely csokikról mi jut eszembe. Vigyázat, a poszt étvágygerjesztő képeket is fog tartalmazni!



Étcsokoládé - egy sötét témájú könyv:
Most erről egyértelműen a Tündöklő lányok ugrott be, amelyet ma fejeztem be és egy eléggé sötét felkavaró témájú könyv, ami biztos velem lesz még egy darabig.



Fehér csokoládé - egy vidám könyv:
A legtöbben itt Durrelt említették, én ha még nevetésre vágyom nagyon szívesen olvasom Vavyan Fable könyveit, de például John Scalzinak is nagyon jó humora van.

Tejcsokoládé - egy népszerű könyv, amit nagyon el akarsz olvasni:
Valójában a Tündöklő lányokra vágytam most nagyon, de legyen mondjuk a Selyemhernyó, mert a Kakukkszót is szerettem, szívesen fogok visszatérni abba a világba.

Csokoládé, aminek karamell van a közepén - egy könyv, ami ellágyított:
Nem gondoltam volna, de Rachel Joyce Ellopott pillanat című könyvének végén nagyon vissza kellett fognom magam, hogy ne sírjam el magam. De ilyenek nekem Julia Quinn könyvei, amelyek lelkem rózsaszín felét elégítik ki.

Ostyamentes Kit Kat - egy könyv, ami meglepett téged:
Ide egyértelműen Andy Weirtől A marsi kívánkozik, mert abszolút nem gondoltam volna, hogy ennyire fog tetszeni.



Snickers - egy könyv, amiért megőrülsz (a book you're going "nuts" about - így érted a csokiválasztást:):
Amúgy elárulom, a Snickers-ért például megőrülök, a kis csokik közül ez a kedvencem. :) (Mert persze a rendes csokoládé 10 dkg-nál kezdődik. :)) )
Mint azt fentebb írtam, annyira nem őrülök meg semmiért most, de hogy egy másik könyvet is említsek, várom már Karen Marie Moningtól a Burned-öt. Most olvastam újra a Tündérkrónikák könyveket, ami annyira jól esett, hogy akarok belőle még-még-még!

Forrócsokoládé tejszínhabbal és pillecukorral - egy könyv, amit bármikor újraolvasol (comfort read):
Ritkán szoktam újraolvasni, de pont az előbb említett Tündérkrónikákat pl. biztosan fogom még. Emellett karácsonykor van egy olyan szokásom, hogy bizonyos sorozatrészeket és filmeket mindig újranézek, ezt tervezem könyvekkel is. Idén a Szennyből az angyalt tervezem ismét elővenni.



Bonbon - egy sorozat, aminek olyan tulajdonságai vannak, amiket sokféle olvasó szerethet:
A Harry Potter sorozat mindenképp idekívánkozik, de mondok egy másikat is: Scott Westerfeld Levitán-trilógiája. Szerintem az idősebbeket ugyanúgy képes elvarázsolni, mint a fiatalokat.

Remélem tetszett nektek ez a TAG, én élvezettel válaszoltam a kérdésekre. :)


Megjegyzések

  1. A Leviatánt régóta szeretném elolvasni, már majdnem elkezdtem múltkor, aztán nem tudom, jött valami más, de már nem fogok sokáig várni vele, mert nagyon érdekel.
    Tündérkrónikák-újraolvasáson én is erősen gondolkozom, főleg hogy az elsőnél még elég szkeptikus voltam. :)
    A Snickerst én is imádom, bár nekem az már a "nagy csoki" kategória:D

    VálaszTörlés
  2. @katacita: Olvasd-olvasd, kíváncsi vagyok a véleményedre! :)
    Én is az voltam, most viszont nagy-nagy élvezettel olvastam újra.
    Mondjuk tény, hogy azért ha megeszek egy Snickerst, azzal jó pár napra megvan a csokiadagom. :))

    VálaszTörlés
  3. Köszi, hogy válaszoltál! :) Jaj tök jók a képek, és tényleg, a Stühmert kihagytam, de hülye vagyok... :)
    Burned, tényleg, én is várom! csak én nem így értelmeztem azt a kérdést.

    A lényeg pedig a végén van: Keep Calm and Eat Chocolate :D mottóóó :D

    VálaszTörlés
  4. @Pupilla: Én meg két m-mel írtam a Sthümer nevét, na, ki a bűnösebb? :D
    Azt a kérdést többféleképpen is lehetett értelmezni, nekem ez lett a legkézenfekvőbb. :)
    Igen, a legjobb mottó. :D

    VálaszTörlés
  5. A Stühmer, nekem az az etalon, de hát ez tudott.:))
    Köszi a képeket, igazán jólesnek.:D
    A Tündöklő lányok nagyon érdekel, bár a Sírok közöttben is női holttestek vannak, váá, utána muszáj lesz valami könnyűt olvasnom.

    VálaszTörlés
  6. @Amadea: Naná, te vagy a Stühmer-dílerünk. :))
    Ne is mond, most szívesen ennék csokit. :)
    Nem könnyű regény a Tündöklő lányok, de mindenképp érdemes elolvasni.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy 2023-as évzárás

A nagy 2022-es évzárás

J. J. Abrams - Doug Dorst: S.