Februári zárás

Visszatekintve azért ez a február nekem eléggé jól sikerült. Ráadásul megint sikerült minden nap olvasnom, ami nekem még mindig nem természetes, de annál jobban örülök neki.

Beszerzések

Földvári András könyve épp nem volt nálam a fotózásnál

4 könyv került hozzám a tél utolsó hónapjában. A vezércsel kötelező vétel volt a sorozat után, sikerült a Molyon egy vadiúj példányra lecsapnom. Antikváriumból került hozzám szintén nagyon jó állapotban az Égig érő történet. Egy könyvet vettem csak újonnan, Az időjárás és a történelmet, aminek nagyon izgalmasnak tartom a témáját. Végül pedig Földvári Andrástól az Elmentem világgá!-t pedig Instagramon nyertem. 

Gondolkodtam még pár könyv vásárlásán, de most, hogy elindult a könyvtári csereprogram, újra belevettem magam inkább a kölcsönzésbe.

Olvasások

Nyolc könyvet sikerült elolvasnom ebben a hónapban. A teamesternő könyve egy meglepően jó disztópikus történet volt, kár, hogy az elrontott borító miatt kevesekhez jutott csak el. Örkény Istvántól a Tóték régi adósság volt, a MEK-ről töltöttem le és e-könyvben olvastam. 
Ezek után jöhetett a Mr. Bridgerton csábítása. A Bridgerton-sorozatból korábban már olvastam három részt, ez a negyedik, amihez persze a Netflix adaptáció miatt kaptam kedvet. Egynek jó volt, de szerintem a többit már nem fogom olvasni, inkább megnézem őket.
Két képregényt és egy mesét is sorra kerítettem. A képregények a Harleen és az Ánya kísértetete volt, előbbi tökéletes, utóbbi nekem kicsit furcsa volt, de utólag visszatekintve egy jó történetként maradt meg benne. A mese pedig a Libramore Podcast határása A boszorkánycica volt Harcos Bálinttól, ami egy nagyon kedves, cuki mese, gyerekeknek-felnőtteknek csak ajánlani tudom.
Ted Chiangtól a Kilégzés és más novellák várólista-csökkentő volt, Fodor Ákostól a Jelentés az útról pedig könyvtári zsákmány. 

Volt egy nagy csalódásom is februárban, mégpedig a Gideon, a Kilencedik. Rengetegen dicsérték, így még tavaly megvettem, de 120 oldal után egyszerűen feladtam. Nem tetszett a stílusa, nem érdekeltek a karakterek, cselekmény alig volt... Úgy döntöttem, nem szenvedek vele feleslegesen.

Sorozatok 

Végre valahára mi is megnéztük A vezércselt, aminek bár szerintem az utolsó két része már kicsit gyengébb, de még így is nagyon szerettem, mint fentebb írtam, az alapját adó regényt is beszereztem. Örülnék még több ilyen jó minisorozatnak.
Végignéztem az Emily Párizsbant is, amivel kapcsolatban viszont vegyes érzéseim vannak. Egyrészt a helyszínek gyönyörűek, a zene jó, vannak jó karakterek, de maga a főhősnő szerintem egy amerikai picsa, aki keresztülgázol mindenkinek, de mindeközben jaj, persze, ő mindenkit szerete, persze. Még nem tudom, megnézem-e a második évadot, mert amúgy etette magát.
Megnéztem egy részt a Get Organised with Home Editből is, ami szintén nagyon amerikai, de mivel nemsokára költözöm, így jól jönnek néha a tippek. Amibe még belekezdtünk, az a Tribes of Europa, ami egy új disztópikus sorozat a Netflixen. Erről még nem alkotnék véleményt, nem dőlt még el bennem, hogy szeretem-e vagy sem.

Milyen hónap volt a február?



Amennyire a jelen körülmények között lehetett, mozgalmas. Jártam a Balatonnál, Tatán, a Kékesen és Zebegényben is kirándulni. Felfedeztem elvitelre egy-két új helyet Pesten, valamint sikerült a barátommal közös albérletet is találnunk, így a március hónap izgalmasan fog telni a hónap végi költözésre készüléssel.
Érzelmileg azért voltak itt is ingadozások, és biztos lesznek is még, sokak szerint nagyon nehéz időszak elé nézünk most még, mielőtt talán jöhet egy kis enyhülés. Én azért a megadott keretek között igyekszem majd a tavasz elejével töltekezni és felvértezni magam, bármi is legyen.

Megjegyzések

  1. Tök szuper, hogy így sikerült minden napra rendszeresítened az olvasást, úgyhogy teljesen megértem, hogy ez továbbra is ilyen boldogsággal tölt el. :)

    Úgy látom, könyves-és magánéleti fronton is mozgalmas hónap volt ez: néhány kimozdulással, sok olvasással, és filmezésekkel. :) Az Emily Párizsban kapcsán én sem voltam mindig annyira oda Emilyért, időnként nagyon idiótán viselkedett, de alapvetően kikapcsolódásnak szántam anno, és annak teljesen megtette. Ha lesz második évad, én szerintem folytatni fogom. Meg hát elsősorban Párizs miatt nézem, ezt nem tagadom. <3

    Nagyon örülök az albinak, és alig várom, hogy személyesen is meglátogassalak titeket! :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, ennek én is nagyon örülök. :)
      Igen, szerencsére a helyzet ellenére is sok jó dolog történt, ami feldobta a napjaimat. Az Emily-nél nekem is Párizs elég erős indok, hajlok rá, hogy megnézem a folytatást. :)
      Én is alig várom, hogy a teraszon igyuk együtt a limonádét. :*

      Törlés
  2. De jó, hogy Az időjárás és a történelem nálad is megjelent :) Várom majd róla az értékelésedet! A Tóték hogy tetszett?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsi leszek, milyen lesz. :)
      A Tóték nagyon tetszett, szeretem Örkényt, ráadásul elég sok mindent felfedeztem benne, ami hasonló a mai korral...

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy 2023-as évzárás

A nagy 2022-es évzárás

J. J. Abrams - Doug Dorst: S.