Pages

Téli olvasmánytervek

2015. december 6., vasárnap

Mivel életemben először van egy listám, amit teljesítettem is, nevezetesen az őszi terveim, ezért úgy döntöttem, miért ne írnék akkor már téli listát is? :)



Megint öt könyvet választottam ki, amit szeretnék még ezen a télen elolvasni. Javarészt szerintem erre az év végi szabim idején lesz időm, de azért reménykedem, hogy a hétköznapokon is marad időm az olvasásra.

De akkor lássuk az öt kiválasztottat!

  1. J. J. Abrams - Doug Dorst: S. - Ez egész egyszerűen alap. A héten végre enyém lett a drágaság, és alig várom már, hogy karácsonykor teljesen belefeledkezhessek.
  2. Lev Grossman: A varázslókirály - A varázslók elnyerte a tetszésemet, kíváncsi vagyok, mit fog Grossman alkotni a folytatásban.
  3. Alice Hoffman: Gyönyörű titkok múzeuma - Egyre többször kacsint rám a polcról ez a könyv, be is válogattam a jövő évi várólista csökkentésbe. :)
  4. Ursula K. Le Guin: A sötétség balkeze - Régóta kíváncsi vagyok erre a regényre, nemrég beszereztem, szerintem még decemberben sorra fog kerülni.
  5. Mariam Pesztrojan: Abban a Házban - Számomra kedves emberek annyit dicsérték ezt a könyvet, ráadásul a szülinapomra meg is kaptam, hogy most már egyszerűen muszáj leszek belefogni az olvasásába. :)

A drágaSág :)


Remélem ezt is ugyanolyan sikeresen fogom teljesíteni, mint az őszi listát. :)
Olvastátok már ezeket a könyveket? És ti miket terveztek olvasni télen?

10 megjegyzés:

  1. Először is, gratulálok a teljesítéshez! Ügyes vagy! :) Jó ez a lista is, simán menni fog! :) Az S-t én még várom, de szerintem csak januárban lesz már rá időm, persze lehetséges, hogy annyira beleszerelmesedek, amikor megérkezik, hogy nem leszek képes várni vele! :D
    Az Abban a házban elég komoly könyv, nem? Én is szemeztem már vele, de most inkább könnyedebbekre vágyom kicsit, meg mesére.
    Én is megírtam a terveimet délelőtt, úgyhogy nem ismétlem el magam. :) Sok benne még a reci, azon túl meg lehet hogy kicsit random leszek mégis, de a HP illusztrált biztos pontnak tűnik - az a "baj" csak vele, hogy lehet hogy magával ránt, és akkor bizony az egész sorozatot újrázni fogom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Remélem, tényleg igyekeztem olyanokat válogatni rá, amik érdekelnek. :)
      Hááát, szerintem ha meglátod, milyen belül az S., nehéz lesz várnod vele. :D
      Úgy tudom, hogy igen, de azért biztos lesz a télnek olyan része, amely a komoly könyveké lesz.
      Igen-igen, láttam. :) Reci nekem most nincs, egy HP olvasás meg lassan érik már nekem is.

      Törlés
  2. Hű, erre az S-re nagyon kíváncsi vagyok! A listádról a Gyönyörű titkok múzeumát olvastam, nekem tetszett :)
    Nekem a blogomra kitett listámon kívül már biztos pont a HP újraolvasás (már alig várom, hogy kinyithassan az illusztrált könyvem :)))).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is, szerintem hetekig elleszek az olvasásáról. :)
      A Gyönyörű titkok remélem nekem is be fog jönni.
      Látom sokan rákattantak most az illusztrált kiadásra, mondjuk nem csodálkozom. :)

      Törlés
  3. Szerintem simán lehet, hogy te vagy az első mindünk közül (van ilyen szó?), aki teljesített egy ilyen évszakos listát :) (a saját nevemben mindenképp beszélhetek...:)).
    A Gyönyörű titkok múzeumának nagyon jó hangulata van, remélem, neked is tetszik majd. A varázslókat majd szeretném én is sorra keríteni, már az őszi terveimben is benne volt, de... mindegy. :D
    Az S. meg közös pont a terves listán, az enyémet majd holnap teszem ki, de már kész. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért szerintem másnak is volt már ilyen. :))
      A varázslók szerintem télre is teljesen jó olvasmány. :)
      Akkor majd holnap jól meglesem, te még miket tervezel olvasni. :)

      Törlés
  4. Az őszi tervek 1 könyv kivételével nekem is összejöttek s ez most jó érzés volt :) Szóval gratu neked! :)
    A Gyönyörű titkokat szeretni fogod, nagyon hangulatos, teljesen más világ mint a mi hétköznapjaink, ezért engem maximálisan kikapcsolt :)
    Varázslók nálam is tervbe véve, pláne, hogy milyen jókat meséltél róla.
    Az S meg biztos gyönyörűséges lehet, hétvégén könyvesboltban is láttam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, az is jó, az az egy kimaradt az semmi. :)
      Egyre jobban megnyugszom a Gyönyörű titkok múzeumával kapcsolatban. :)
      Remélem te is szeretni fogod, azért eléggé megosztó könyv.
      Elképesztő, tényleg a könyvszeretőknek lett kitalálva. :)

      Törlés
  5. Jó kis könyveket szedtél össze.:) Azt beszéltük, hogy az S.-t én is karácsonykor szeretném olvasni, de A varázslókirály és az Abban a Házban is nagyon érdekel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, remélem én is szeretni fogom őket. :)

      Törlés

Pages - Menu

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS