Augusztusi közepes mértékű dorbézolás

Ahogy az a címből is kitűnik, nem volt ez olyan húzós hónap, mint mondjuk az április vagy a június, de azért jóval több könyv került a polcaimra, mint arra számítottam. Azért Pupilla ebben a hónapban szerintem felülmúlhatatlan. :D

A beszerzések java része ajándék volt, ugyanis akikkel nem sikerült júliusban találkozni, azok augusztusban ajándékoztak meg. A lassan hagyománnyá váló ötös fogat ünneplésen csudálatos könyveket kaptam, név szerint a Moulin Rouge-t, amire a Lautrec-kiállítás megtekintése óta kíváncsi vagyok; a Levelek Skye szigetérőlt, amelyről dicshimnuszokat zengtek a számomra mérvadó emberek, ráadásul nagyon szeretem a levélregényeket; a Születésnap után mikor is lenne stílusosabb, mint a születésnapom után :D, és a Beszélnünk kell Kevinről után alap volt, hogy nekem ez kell; az Átmeneti üresedés meg amúgy is érdekelt, de a Kakukkszó után még inkább vágytam rá. Mindezek mellé csodálatos triplacsokoládés tarte-ot is kaptunk Amadeával, mellékelek is képet róla, gondolhatjátok, milyen tömény volt, mi, a főédesszájúak sem bírtunk már a második szelettel belőle. :)

Egyik kedves molyos barátném, Papirzsepi a Rossz hold kelt fellel ajándékozott meg. Jobbkor nem is tehette volna, ugyanis még idén szeretném újraolvasni az egész Tündérkrónikák sorozatot, de még két rész hiányzott a sorozatból magyarul. Most már csak A hajnalra várva nincs meg, de úgy fest, szeptemberben már őt is a beszerzéseim között tudhatom majd. :)

A Bezárt elmék kötelező beszerzés volt, hiszen Scalzi! Ráadásul a fülszövege és a borítója is nagyon tetszik, hamarosan sort is kerítek rá. David Brin Dettója pedig még egy május-június körül rendelt Szukits-pakkból érkezett meg hozzám így augusztusban... Van egy olyan érzésem, hogy nem fogok mostanában Szukits-éktól rendelni, pedig vannak nagyooon vonzó ajánlataik, de nem szeretem, hogy ennyire bizonytalan, mikor fognak megérkezni a rendelések.

Ez lett volna hát az augusztus könyvekben. És hogy milyen volt a nyár utolsó hónapja egyéb téren? Azt kell mondjam, eléggé mozgalmas. Voltam Szlovákiában két napot, kerti partiztam, moziztam (a bejegyzés írása közben is épp a Guardians of the Galaxy zenéjét hallgatom), voltam két esküvőn és remek kis beszélgetős délután/esték is jutottak. Még strandra is sikerült a szeszélyes időjárás ellenére eljutni, az augusztus 20-ai tűzijátékot pedig a Gellért-hegyről néztem. Ahogy mostanság mondani szokás, szerintem eléggé kimaxoltam ezt az augusztust. :)

Itt jártam: Csorba tó

Most pedig következik a szeptember. Az idei a harmadik év, hogy ilyenkor nekem nincs iskolakezdés, ami most már kezd számomra megszokottá válni. Remélem, hogy kellemes időnk lesz ebben a hónapban, ugyanis lesz egy hétvégénk a kedvessel Esztergomban, amit nem a panzióban ücsörgéssel, hanem inkább városnézéssel töltenénk. :) Remélem emellett a szeptember kellemes programokat és jó olvasmányokat is tartogat nekem. Nem siratom a nyarat, inkább várom, mit tartogat nekem ez az ősz. :)

Ui.: És ha már ősz, sablont is váltottam, remélem tetszik nektek is. :)

Egy kis ősz (kép forrása)

Megjegyzések

  1. Tetszik az új sablonod :) Nálad is feltűnt a Születésnap után, kíváncsi leszek neked hogy tetszik majd. Én is kinéztem már egy ideje... És ajándékba mindig jó kapni könyveket! :))) Főleg ilyen szépeket!

    VálaszTörlés
  2. Skye, Shriver, Rowling, Moning.... csúcs beszerzések! :) és nagyon szép helyen jártál.
    Jaj, fura ez a kimaradunk az iskolakezdésből, de közben azért tök jó :D

    VálaszTörlés
  3. @zakkant: Köszi. :) Én is kíváncsi vagyok rá, azért remélem annyira nem szed szét, mint a Kevin.... És igen, nagyon jó ajándékozóim vannak. :))
    @Pupilla: Szép lista, mi? :)) Jaj, igen, gyönyörű volt, bármikor visszamennék. :)
    Igen, bár az előtte lévő füzet és egyéb vásárlás hiányzik, de azért a vizsgaidőszak meg a padban ülés nem. :D

    VálaszTörlés
  4. Ó, de szép az új sablon, tökéletes választás volt szerintem. :)
    Csudajó könyveket szereztél be, a Skye nálam nagy kedvenc lett :) Az Átmeneti üresedést már én is kézközelbe tettem, a Kakukkszó után kötelezőnek éreztem. A Születésnap utánra és a Bezárt elmékre szintúgy kíváncsi vagyok, várom, hogy mit írsz majd róluk.
    És hajrá ősz, én szeretem, az egyik kedvenc évszakom! :)

    VálaszTörlés
  5. @Nikkincs: Köszi, nekem is nagyon tetszik. :)
    Már felsorolni is olyan jó ezeket a könyveket. :) És kezdek rájönni, hogy nem az a lényeg, hogy sok könyve legyen az embernek, legyen inkább kevesebb, de azok jók.
    Nekem ha nem is a kedvencem, de vannak részei, amiket nagyon szeretek. :)

    VálaszTörlés
  6. Szép a sablon, hangulatos:)
    És szuper könyveid lettek, az Átmeneti üresedés nagy szerelem nekem, a Születésnap utánra rettentő kíváncsi vagyok, szerintem az lesz a köv. olvasmányom. Aztán hamarosan jön a Levelek Skye szigetéről, róla mindenki nagyon jókat írt :) Moning meg hát.. Moning :) Az mindig jól jön:)

    A Csorba-tó nagyon szép lehetett, legalább is ez alapján a kép alapján!
    Az őszt pedig én is várom, de ezt már mondtam sokszor. Mondjuk a mai hideg+eső kombó annyira nem jön be, 1-2x még hangulatos, de már kezdem unni, remélem lesz szép idő még ősszel.

    VálaszTörlés
  7. @katacita: Köszi. :) Sajnos nem vagyok ügyes sablonbügykölésben, szóval maradnak a kész verziók, de szerencsére lehet találni jókat.
    Alig várom, hogy olvashassam őket, majd szép lassan sorra is kerülnek. :) Moning Amadea szavaival kabátkönyv, lehet rám is fog férni.

    Nagyon szép volt tényleg, meg az egész Magas-Tátra olyan nyugodt és szép, vágyom vissza. :)
    Igen, én is szeretnék még szép napos időt, remélem lesz benne részünk.

    VálaszTörlés
  8. Jó kis könyvek ezek.:)) Remélem, tetszeni fognak a szülinaposak.
    Azért még mehetünk az Asztalkába.:))

    VálaszTörlés
  9. @Amadea: Én is remélem, hogy mindkettőnknek. :)
    Nanáhogy!! :)

    VálaszTörlés
  10. Cuki lett az új sablon :)) (nekem is újítanom kéne).
    Ohh a Levelek a Skye..., remélem neked is tetszeni fog!

    VálaszTörlés
  11. @theodora: Köszi. :)
    Én is, ha már annyian szerettétek. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy 2023-as évzárás

A nagy 2022-es évzárás

J. J. Abrams - Doug Dorst: S.