Márciusi zárás


Márciusban meglepően jó kislány voltam. Nem tudom, hogy annak köszönhető, hogy tudom, közeledik a Könyvfesztivál, vagy megszállt a tavasz vagy valami jóságdémon, de mindössze három könyvet szereztem be.

Az első a Freud szeretője, amelyet egy lelki mélyponton szereztem be az egyik Múzeum körúton lévő antikváriumban. Sokáig vacilláltam, ezt vagy más vegyek meg, de a fülszövege alapján végül ő lett a győztes. Még nem olvastam el, remélem nem bánom meg a beszerzését.

A 2312 Blogturné Klub keretében került hozzám, jövő hét hétfőn érkezik majd róla a bejegyzésem. Már kézbe venni is jó érzés ezt a könyvet, annyira szép lett az egész kiadvány, és szerencsére a belbecs sem okozott csalódást.

Végül, de egyáltalán nem utolsó sorban, a London folyóit rendeltem meg. Gondoltam rá, hogy a Könyvfesztiválra hagyom a beszerzését, de aztán megláttam, hogy a Szellemlovasban 25%-kal olcsóbban be lehet szerezni, és lecsaptam rá. Itt is egy nagyon igényes kötetről van szó, remélem az olvasását is annyira fogom élvezni, mint a nézegetését.

Ebben a hónapban visszafogott duhaj voltam, de most már áprilist írunk, és én izzítom a könyvrakétákat. Hamarosan tervezek egy bejegyzést szentelni annak, milyen könyveket szándékozok áprilisban és azon belül a Feszten beszerezni. Nem ígérhetek mást, csak vért és könyveket.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy 2023-as évzárás

Lois Lowry: Az emlékek őre

J. J. Abrams - Doug Dorst: S.