A hallgatás megtörése és egyebek

Rendszeres olvasóim észrevehették, hogy jó pár hete nem volt bejegyzés a blogon. Ennek oka javarészt az időhiány. Nem kívánok panaszkodni, hiszen örülök, hogy immár lassan fél éve van munkám, de tény, hogy az embernek sokkal kevesebb ideje jut mindenre. Amikor pedig időm van, azt igyekszem a barátaimra fordítani, és nem feltétlenül a gép előtt ülni.

Ráadásul mostanában az ihlet is elhagyott kicsit. Vernor Vingétől olvastam nemrég a Tűz lobban a mélybent, és napokig szenvedtem az értékelésének megírásával. Egyszerűen nem akartak az ujjam hegyére jönni a szavak, erőltetettnek éreztem a mondataimat, amikor meg valami jó gondolatom támadt, az általában lefekvés előtt volt, és mire reggel felébredtem, már ki is röppent a fejemből.

Így talán már érthető, hogyha egy egyszerű értékelés is gondot okozott, bejegyzést meg pláne nem volt erőm írni. Most viszont újra feltámadt bennem a vágy, hogy alkossak ide nektek bejegyzéseket, remélhetőleg az idő és az ihlet is meglesz hozzá.
Persze közben az olvasást nem hanyagolom el, most éppen Ken Keseytől Száll a kakukk fészkére van soron, de nemsokára sorra fog kerülni On Sai Calderonja és az Új Őrség is. Emellett tartozom már olvasott könyvekről is bejegyzésekkel, mint az Újjászületett szerető, a Hozzád kötve, az emlegetett Tűz lobban a mélyben és a Soulless-Lélektelen. Elárulom, hogy javarészt dicsőítő bejegyzések lesznek, de az egyik regény rendesen meg fogja kapni tőlem a magáét, szerintem ki tudjátok találni, melyik.

Szerencsére mindezek mellett, hogy nem volt annyi időm a blogra, is kapok pozitív visszajelzéseket, hogy van értelme folytatnom az írást. Egy nagyon kedves friss blogger, Cowardly Bounder keresett meg azzal, hogy szívesen kirakná a blogom bannerét, nekem meg közölnöm kellett vele, hogy nekem olyanom sajnos nincs. Erre volt olyan kedves, és úgy, hogy még alig ismert, készített nekem nem is egy, hanem két bannert is, ami szerintem remekül illik a blogom címéhez. :) Itt is megköszönöm neki ezt újra, ide pedig berakom nektek a képeket és a linkeket, amelyeket ha szeretnétek, elvihettek magatokhoz, és képesen reklámozhatjátok a Könyvgalaxist.








Mostantól igyekszek tehát összeszedni magam, és újra életet lehelni a Könyvgalaxisba. Úgyis jön lassan a tavasz, a napfény majd segít energiát gyűjteni az íráshoz. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A nagy 2023-as évzárás

Lois Lowry: Az emlékek őre

J. J. Abrams - Doug Dorst: S.